Cotnari rebranduiește gama-fanion și lansează un nou vin roze
Cotnari, unul dintre liderii pieței de profil din România, lansează o amplă campanie de rebranding pentru gama-fanion reprezentată de Grasa de Cotnari, dar care include și alte soiuri 100% românești ca Tămâioasa Românească, Feteasca Albă și, în premieră pentru această gamă, roze din Busuioacă de Bohotin.
Compania anunță că procesul de modernizare al gamei s-a întins pe perioada unui an și a plecat de la studii de consumator care au dus la concluzia că este nevoie de o schimbare majoră.
De altfel, etichetele gamei Cotnari erau neschimbate din anul 1997.
„Gama Cotnari nu se bucură doar de o sticlă nouă și elegantă cu logo în relief, o etichetă care combină elementele definitorii ale gamei cu modernitatea cerută de consumator, dar și de un produs nou: roze din Busuioacă de Bohotin în varianta demisec și demidulce ca răspuns la tendințele de consum din piață”, anunță reprezentanții companiei.
Toate noutățile vor fi comunicate printr-o nouă platformă – „Viața de Cotnari”.
„Vinul înseamnă prietenie, tradiție, pasiune, poezie, înțelepciune, bogăție, eleganță, și tot așa, multe, multe alte trăsături profund umane. Platforma „Viața de Cotnari” este o colecție de momente memorabile care justifică extraordinarele calități ale soiului fanion (dar odată cu el al întregii game)”, completează Constantin Deleanu, Președintele Cotnari SA.