Ce noutăți aduce a patra a ediție a Internet & Mobile World

Internet & Mobile World 2015 (IMWorld 2015), eveniment „business to business” din România dedicat soluțiilor digitale, mobile și de software, ajuns la a patra ediție, se mută anul acesta în Pavilionul Central al Romexpo și așteaptă peste 7.300 de participanți business. Ce noutăți aduce a patra a ediție a Internet & Mobile World

Evenimentul se va desfășura în perioada 7-8 octombrie 2015 și vor fi prezente peste 130 de companii expozante atât autohtone, cât și regionale, care vor aduce în atenția publicului soluții de business de ultimă generație, accentul fiind pus pe inovație. De asemenea, IMWorld 2015 se va bucura și de prezența a peste 120 de speakeri locali și internaționali, pe scenele deja cunoscute din anii anteriori – „Main Stage”, „Business Software Stage”, „Digital & E-commerce Stage” - , plus o scenă nouă: „Developers Stage”.

„Noutățile cu care vine IMWorld în acest an sunt secțiunea pentru start-up-uri și scena specială, pe care vor fi prezentate ultimele tendinţe in dezvoltarea de aplicaţii mobile şi de web. În condițiile în care România este deja recunoscută la nivel mondial pentru specialiștii în IT pe care îi are, dar și pentru inventivitatea de care aceștia dau dovadă în materie de software, de aplicații mobile și online, vrem să le oferim cât mai multora dintre ei posibilitatea de a-și prezenta invențiile și de a-și face cunoscute ideile. Totodată, participarea la IMWorld 2015 poate fi și o rampă de lansare pentru start-up-urile locale”, a declarat Alexandra Dabu, Project Managerul IMWorld 2015.

Astfel, din cele patru scene pe care companiile participante își vor prezenta noutățile în materie de soluții digitale, mobile și de software, Developers Stage va fi dedicată programatorilor din zona de front și back-end, dornici să interacționeze cu ultimele tehnologii folosite în cele mai mari companii locale și internaționale.

„Începând cu ediția din acest an, Universum, organizatorul  IMWorld, va susține și va dezvolta în cadrul evenimentului Conceptul „România – hub regional de tehnologie”, tocmai pentru că noi credem că țara noastră, dintre toate țările din Europa Centrală și de Est,  are cele mai bune perspective pentru a aduce valoare adăugată, chiar la nivel mondial, domeniului de Internet & Mobile,” a adăugat Alexandra Dabu.

În cadrul expo-conferinței, va exista și un spațiu special amenajat, dedicat camerelor de comerț străine, unde firmele și dezvoltatorii autohtoni vor putea intra în contact cu reprezentanții investitorilor care tatonează piața românească, în căutarea unor oportunități de afaceri în tehnologie.

„În cadrul IMWorld 2015, vor exista cinci zone de networking și aceste două zone noi: Start-ups Area, pentru încurajarea inițiativelor locale, și International Area, în condițiile în care evenimentul capătă tot mai mult un aspect regional atât în privința expozanților, cât și în privința vizitatorilor. În acest an, expo-conferinţa va atrage tot mai mulți participanți din Europa Centrală și de Est, devenind un eveniment de referință în regiune în domeniul tehnologiei, contribuind astfel la imaginea unei Românii a inovației”, a mai spus managera.


Accesul la IMWorld 2015 se face pe bază de înregistrare prealabilă, iar biletele pot fi cumpărate online, accesând imworld.ro. IMWorld 2015 este  un eveniment marca Universum Events, unul dintre principalii jucători de pe piața de evenimente corporate din România. Mai multe informații despre eveniment găsiți pe www.imworld.ro și pe www. universum.ro.
 

Markthal, un proiect comercial sustenabil, sau cum împaci și capra, și varza
Markthal, un proiect comercial sustenabil, sau cum împaci și capra, și varza
La finalul lui 2014, în Rotterdam, își deschidea porțile Markthal, o structură arhitecturală inovativă, de peste 6.000 mp, cu...
Carlsberg atacă piaţa produselor cosmetice pentru bărbaţi
Carlsberg atacă piaţa produselor cosmetice pentru bărbaţi
Producătorul danez de bere Carlsberg şi-a anunţat intrarea pe segmentul produselor cosmetice pentru îngrijirea pielii prin lansarea unei game de...
Piaţa de afişaj digital se va dubla în următorii cinci ani
Piaţa de afişaj digital se va dubla în următorii cinci ani
Piaţa de ecrane digitale destinate businessurilor precum retailul şi serviciile financiare sau cele utilizate în transporturi şi educaţie se va...
Metro testează panoul de shopping online al Emmas Enkel
Metro testează panoul de shopping online al Emmas Enkel
După ce a preluat o participație minoritară, în luna decembrie a anului trecut, în compania Emmas Enkel, un start-up activ în comerțul de...