Carlsberg atacă piaţa produselor cosmetice pentru bărbaţi

Producătorul danez de bere Carlsberg şi-a anunţat intrarea pe segmentul produselor cosmetice pentru îngrijirea pielii prin lansarea unei game de produse pentru bărbaţi. Carlsberg atacă piaţa produselor cosmetice pentru bărbaţi

Cu toate că oferta iniţială cuprinde doar trei produse, cu caracter de „ediţie limitată”, aceasta reprezintă deschiderea către o nouă piaţă pentru companie – dar şi pentru rivalii săi – dacă va avea succes.

Pentru început, gama cuprinde un şampon, un balsam de păr şi o loţiune de corp care conţin “bere premium Carlsberg”, aceasta fiind descrisă ca “Probabil cele mai bune produse de îngrijire pentru bărbaţi”. Gama este disponibilă doar online şi în magazinul de brand din Copenhaga, un set compus din cele trei produse, cu gramaje de 250 ml, având preţul de 63,84 euro.

Producătorul de bere susţine că a fost încurajat în această iniţiativă de studiile care arată beneficiile vitaminei B şi a siliciului pentru oameni, acestea fiind prezente în orz, hamei şi drojdie.

Potrivit Carlsberg, berea folosită la fabricarea produselor a fost liofilizată (evaporare in vid la temperaturi foarte scazute - n.r.), proces care ajută la creşterea concentraţiei de proteine şi minerale.

În plus, compania a mai declarat că a identificat un spaţiu nevalorificat în piaţă, cercetările arătând că majoritatea consumatorilor ar fi dispuşi să cumpere produsele de îngrijire personală ce conţin bere.

Mai mult decât atât, iniţiativa oferă “şansa de a vorbi despre beneficiile berii în termeni de a fi o băutură ce aduce beneficii organismului, cu condiţia să fie consumată cu moderaţie”.

Proiect de colectare selectivă în toate magazinele reţelei Lidl
Proiect de colectare selectivă în toate magazinele reţelei Lidl
Lidl România va demara, în perioada 15 iunie – 15 noiembrie, un proiect pilot de colectare selectivă a deşeurilor în toate magazinele din...
Cora Alexandriei, primul magazin în care se poate plăti cu smartphone-ul
Cora Alexandriei, primul magazin în care se poate plăti cu smartphone-ul
Clienții hypermarketului Cora de pe Soseaua Alexandriei din Bucureşti îşi pot achita, începând din luna iunie, cumpărăturile la casă direct...
 Ipay lansează o soluţie pentru retailerii care nu deţin POS-uri
Ipay lansează o soluţie pentru retailerii care nu deţin POS-uri
Ipay International, companie care oferă servicii financiare la nivel european, a lansat pe piaţa locală soluţia de plată myPOS, prin care...
Comunitatea de mystery shopperi RidersOn ajunge la 50.000 de utilizatori
Comunitatea de mystery shopperi RidersOn ajunge la 50.000 de utilizatori
RidersOn, aplicația mobilă lansată în România la sfârșitul anului trecut care oferă companiilor acces în timp real la informații din teren...