Campanie de comunicare de la Edenia
Lansată în luna noiembrie a acestui an, ultima campanie semnată Edenia – „Campionii știu ce mănâncă! Cu Edenia și tu știi!” face parte din proiectul Romania for Gold, denumirea sub care s-a lansat, la începutul lui 2021, parteneriatul dintre Edenia și Comitetul Olimpic și Sportiv Român. Din rolul de lider pe piața alimentelor congelate, dar și cel de membru al familiei olimpice, Edenia aduce în atenția publicului, prin intermediul platformei Romania for Gold, importanța nutriției în sport și în viață.
În prim-planul campaniei se află prietenia dintre doi sportivi cu care România se mândrește: Robert Glință și David Popovici, cei doi înotători care ne-au ținut cu sufletul la gură în timpul Jocurilor Olimpice. Robert Glință, campion european la 100 de metri spate și câștigătorul locului 8 în finala olimpică la 100 de metri spate din acest an reprezintă imaginea Romania for Gold încă din 2019. Lui i s-a alăturat din această toamnă și David Popovici, copilul minune al înotului românesc, multiplu campion European.