Bref revoluționează categoria odorizantelor de toaletă
Bref revoluționează categoria odorizantelor de toaletă prin lansarea unei noi game premium. Bref Perfume Switch este un produs inovator pe piața odorizantelor de toaletă, ce vine cu o nouă tehnologie (AquaActive Technology) care permite activarea a două parfumuri diferite: unul este eliberat atunci când produsul este uscat, iar al doilea se activează cu fiecare jet de apă.
Prin acest concept, Bref Perfume Switch merge în direcția premiumizării categoriei, trend care se observă și în comportamentul de cumpărare al consumatorilor.
Noul produs este disponibil în două variante: Floral Apple & Water Lilly și Marine & Citrus.
Lansarea este susținută prin spot TV, campanie digitală și materiale POSM (display-uri, floor stickers, wobblers etc) atât în lanțurile mari de magazine, cât și în comerțul tradițional.
Bref, brand deținut de Henkel, este liderul categoriei odorizantelor de toaletă.
![Fuzetea are un nou ambasador de brand](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/08/fuzetea-400x250.jpg)
![Campania „Vin de casă din must de la Jidvei”, la a patra ediție](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/08/jidvei-400x250.jpg)
![Crème Blanche, cea mai nouă lansare Meggle](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/07/meggle-400x250.jpg)
![Le Petit Marseillais lansează gama Detox pe piața locală](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/07/sampon_freshness_detox-400x250.jpg)
![Lactalis extinde portofoliul de produse LaDorna](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/07/ladorna-400x250.png)
![Omo relansează şi extinde portofoliul de detergenți lichizi](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2018/07/progresiv_100x60-400x250.jpg)