Borotalco relansează gama de antiperspirante

Borotalco relansează în acest an portofoliul de antiperspirante, trecând printr-o schimbare a identității vizuale și o îmbunătățire a formulelor pentru o parte din produse. Borotalco relansează gama de antiperspirante

Noul design are un aspect minimalist, ce pune în prim plan beneficiul fiecărei game, astfel încât consumatorii să poată identifica cu ușurință articolele potrivite pentru ei.

Gamele Original, Intensive și Pink Soft vor beneficia de formula inovatoare, cu Active Crystal Talc© care are o eficacitate de +45% împotriva transpirației versus formula precedentă.

Gama Invisible va beneficia de tehnologia Barrier Effect Talc© - un mix între pudra de talc și o rețea exclusivă de molecule, ce captează apariția mirosurilor neplăcute și previne apariția petelor pe haine, chiar și pe cele mai delicate texturi.

Gama Active va avea o eficiență crescută, datorată formulei cu Anti-Odor Molecules©, ce combină eficacitatea pudrei de talc și a microcapsulelor, care se activează când transpiri sau ești în mișcare eliberând parfum în cele mai solicitate momente.

Odată cu această relansare, toate produsele Borotalco de tip roll-on devin 100% reciclabile. Acestea sunt realizate din 100% plastic reciclat, iar pentru realizarea lor se folosește 100% energie regenerabilă.

Relansarea va fi susținută de o campanie integrată de comunicare ce include promovare TV, în mediul digital, social media pe canalele proprii și prin intermediul Influencerilor, campanii de PR și campanii în magazine.

Pepsi lansează o nouă campanie de vară pentru generația Z
Pepsi lansează o nouă campanie de vară pentru generația Z
Pepsi anunță lansarea campaniei ”Pepsi Space”, o platformă ce are ca scop promovarea creativității Generației Z prin expunerea creatorilor...
P&G lansează o formulă îmbunătățită pentru Fairy
P&G lansează o formulă îmbunătățită pentru Fairy
Procter & Gamble relansează Fairy cu o formulă îmbunătățită care oferă aceleași rezultate chiar și în apă rece. Prin inovația adusă la...
Farmec relansează gama Gerovital H3 Derma+
Farmec relansează gama Gerovital H3 Derma+
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, relansează gama de dermatocosmetice Gerovital H3 Derma+ și introduce în portofoliu nouă...
Portofoliu extins pentru brandul Syoss
Portofoliu extins pentru brandul Syoss
Henkel lansează noi produse în portofoliul Syoss, fiind vorba despre șase nuanțe de vopsea permanentă Syoss Oleo Intense, dar și patru noi...