Apivita își extinde portofoliul de produse anti-aging

După 7 ani de cercetare, Apivita se reinventează și intră într-o noua eră  pe zona tratamentelor anti-îmbătrânire, prezentând noua gamă Beevine Elixir, care declanșează un adevărat restart al producției de colagen, pentru o revitalizare a tinereții pielii. Apivita își extinde portofoliul de produse anti-aging

Gama Apivita Beevine Elixir este rezultatul unei noi tehnologii patentate și are în centrul ei, complexul Propofift, la care se adaugă o infuzie de colagen vegetal, pentru ca ea să poată oferi  o soluție inovatoare de estompare a ridurilor și de îmbunătățirea a fermității pielii pentru un contur redefinit al feței.

Pentru a susține mecanismul de stimulare a tinereții pielii, formulele gamei Beevine Elixir sunt îmbogățite cu colagen vegetal, o alternativă sustenabilă, naturală, recunoscută pentru proprietățile sale anti-îmbătrânire.

Noua gamă include Ser cu acțiune de lifting, antirid și fermitate, Ulei de masaj facial cu efect de umplere, Cremă antirid & fermitate cu textură lejeră, Cremă antirid & fermitate cu textură bogată, Cremă de noapte pentru regenerarea pielii și Cremă antirid pentru conturul ochilor și al buzelor.

Produsele Apivita conțin formule curate cu până la 98% ingrediente naturale și substanțe active naturale, care nu poluează. Resturile de propolis sunt reciclate în totalitate, Apivitaproduce săpun din acestea, iar resturile de viță de vie sunt transformate în îngrășământ pentru sol. Ambalajele conțin un procent ridicat de materiale reciclate (până la 96% plastic și sticlă).

Produsele Apivita sunt disponibile în farmacii si platforme on-line partenere.

Produse noi în portofoliul Borotalco
Produse noi în portofoliul Borotalco
Borotalco își extinde portofoliul de antiperspirante cu o gamă dedicată exclusiv bărbaților: Borotalco Men. Aceasta include Borotalco Men...
Tokinomo obține un nou premiu global la Convrt Awards - New York
Tokinomo obține un nou premiu global la Convrt Awards - New York
Campania "Fanta Mistério", din Brazilia, desfășurată cu Tokinomo Shelfobot, a câștigat premiul Convrt pentru visual merchandising datorită...
Nescafé susține extinderea Pădurii de Miere Nestlé printr-o campanie națională
Nescafé susține extinderea Pădurii de Miere Nestlé printr-o campanie națională
Nescafé premiază în această toamnă consumatorii printr-o campanie inedită cu premii, în care fiecare înscriere unică înseamnă o șansă...
Tandem lansează un vin spumant
Tandem lansează un vin spumant
După 45.000 de sticle vândute în primul an de existență, colecției Tandem, un proiect născut din parteneriatul dintre crama Liliac și Castel...
Johnnie Walker lansează campania Keep Walking România
Johnnie Walker lansează campania Keep Walking România
Johnnie Walker lansează campaniei Keep Walking România, prin care încurajează femeile să vorbească despre impactul lor asupra...
Hell Ice Coffee lansează două sortimente noi de cafea
Hell Ice Coffee lansează două sortimente noi de cafea
Cafelele gata preparate cresc în popularitate în rândul consumatorilor și, potrivit celui mai recent raport Nielsen, categoria de băuturi gata...