Produse noi în portofoliul Râureni

Râureni își extinde portofoliul cu 4 sortimente de compoturi care nu conțin zahăr adăugat. Noile compoturi fac parte din gama Dulce fără dulce și sunt produse cu suc concentrat din mere dulci. Produse noi în portofoliul Râureni

”Cu toate că am scos zahărul din dulce, gustul este inedit și satisface nevoia de dulce, fără a consuma ceva îndulcit artificial. Compoturile Dulce fără dulce sunt o noutate atât pentru portofoliul Râureni, cât și pentru piața din România. Suntem singurii producători de compot fără zahăr, fără conservanți, îndulcit cu suc de mere concentrat. Produsul poate fi amplasat atât la raftul dedicat categoriei, cât și la raftul de produse dietetice sau la cel de fără zahăr”, au precizat reprezentanții Râureni.

Noile compoturi fără zahăr Râureni vor fi semnalizate in store, la raft, prin wobblers și shelf-liners și vor fi promovate printr-o campanie integrată în mediul digital pe rețelele noastre de socializare, comunicarea fiind amplificată de activări cu micro și macro influencers. Produsele sunt ambalate în borcan cilindric de 520 ml. Ambalajul nou este mai eficient la servire față de borcanele uzuale folosite în categorie, odată deschis, borcanul putând fi consumat din 2 porții.
 
 

Lenor în ediție limitată
Lenor în ediție limitată
Pentru a marca aniversarea a 25 de ani în România, Procter & Gamble lansează o ediție limitată Lenor, bazată pe aroma inițială a balsamului...
Noi produse pentru îngrijirea în portofoliul Gliss
Noi produse pentru îngrijirea în portofoliul Gliss
Portofoliul Gliss a fost extins cu o nouă gamă inovatoare, Gliss Aqua Revive, creată din dorința de a oferi părului hidratare zilnică, fără...
Noutăți de la Zarea
Noutăți de la Zarea
Zarea lansează Zarea Free 0,0%, o alternativă la clasicul vin spumant, realizat din vin dezalcoolizat, Low calorie & Vegan. Acesta răspunde unui...
Président lansează noi specialități de brânzeturi franțuzești
Président lansează noi specialități de brânzeturi franțuzești
Président, brandul nr. 1 în Franța și în Europa în categoriile brânză și unt, își extinde portofoliul. Noutatea Président este gama...
 Wella Retail relansează gama de styling Wellaflex
Wella Retail relansează gama de styling Wellaflex
Wella Retail relansează gama de styling Wellaflex Expertiza Wella, susținută în cei peste 140 de ani de activitate, a transformat brand-ul...
Henkel continuă campania #RethinkFashion pentru modă sustenabilă
Henkel continuă campania #RethinkFashion pentru modă sustenabilă
Perwoll duce mai departe mișcarea #RethinkFashion, lansată în 2019, prin proiecte și lansări menite să promoveze conceptul de „slow...