După doi ani de la primul anunț, Auchan deschide magazinul din Obor
La mai bine de doi ani de la anunțul oficial, Auchan a inaugurat magazinul din Bucur Obor, din Capitală. Aceasta este una dintre cele mai importante deschideri ale francezilor din ultimii ani, ultima inaugurare de hypermarket fiind în 2015. În ultimii patru ani, retailerul s-a concentrat pe dezvoltarea segmentului de proximitate, atât prin preluarea unor lanțuri locale de retail, cât și prin semnarea unui parteneriat cu OMV Petrom, în urma căruia au fost deschise magazine în stațiile Petrom.
Noul magazin Auchan are o suprafață de vânzare de aproximativ 2.300 de metri pătrați și o sortimentație care include peste 14.000 de SKU-uri, acoperind atât zona de produse alimentare, cât și categorii de produse nealimentare.
„Suntem bucuroşi să anunţăm semnarea parteneriatului cu Bucur Obor SA, parteneriat care ne va permite să facem încă un pas în direcţia dezvoltării comerţului nostru de proximitate. Oferta supermarketului Auchan va acoperi toate nevoile de zi de zi ale clienţilor noştri“, spunea Ionuţ Ardeleanu, Director General al Auchan Retail România, în 2017. Inițial, deschiderea era planificată să aibă loc la final de 2017.
Grupul francez Auchan este prezent local cu peste 50 de magazine sub mai multe formate: 33 de hypermarketuri, 3 supermarketuri și 24 de magazine de proximitate sub brandul MyAuchan. Retailerul a încheiat anul financiar 2018 cu o cifră de afaceri de 5,4 miliarde de lei, în ușoară creștere față de anul precedent și un profit de 35 milioane de lei, în scădere cu 53% prin comparație cu anul 2017.