Selgros modernizeaza magazinele din Baneasa si Ploiesti
Selgros Romania va relansa, miercuri, magazinele Selgros din Bucuresti-Baneasa si Ploiesti, amenajate acum dupa un format nou, cu o structura mai prietenoasa si o expunere a produselor mai accesibila pentru clienti, ca parte a proiectului de modernizare a magazinelor sale.
Modernizarea magazinelor Selgros are ca scop optimizarea gamei de produse disponibile, aranjarea articolelor in functie de traseele de deplasare ale clientilor si usurinta orientarii in interiorul magazinului.
Noul standard de amenajare interioara al magazinelor Selgros este rezultatul unei cercetari a comportamentuui de consum al clien?ilor, iar noul format acorda spatii mai generoase categoriilor de marfa care inregistreaza volumele semnificative de vanzari: bauturi, dulciuri, alimente de baza si detergenti.
In ziua relansarii, clientii care viziteaza magazinele Selgros din Ploiesti si Bucuresti-Baneasa vor putea achizitiona numeroase produse la preturi speciale. Pentru fiecare factura in valoare de minim 500 de lei, cumparatorii vor primi un bilet pentru tombola, la care vor putea castiga bonuri valorice de cumparaturi in valoare de 50 de lei.
Magazinele Selgros din Baneasa si Ploiesti se adauga celorlalte 12 unitati Selgros din Romania in care s-a implementat deja noul layout, respectiv magazinele din Arad, Bacau, Brasov, Bucuresti-Berceni, Bucuresti-Pantelimon, Constanta Nord si Sud, Cluj-Napoca, Craiova, Oradea, Suceava si Timisoara.
Selgros este una dintre cele mai importante companii din comer?ul romanesc, operand in prezent 19 magazine. Compania a inregistrat in anul 2011 o cifra de afaceri de 3,4 miliarde lei si un profit de peste 86,7 de milioane de lei. Selgros Cash&Carry Romania face parte din grupul elve?ian TransGourmet Holding SE, care este a doua companie ca marime in Europa in sectorul de comert cash&carry si food service.