Napolact aur pe linie in cadrul Galei Effie Awards 2010
Napolact a obtinut in 2010 doua premii Gold in cadrul Galei Effie Awards 2010, desfasurata la Opera Romana din Bucuresti. Aceasta recunoastere consolideaza pozitia Napolact ca fiind unul dintre cei mai importanti producatori de lactate de pe piata romaneasca. In plus, confirma perceptiile consumatorilor din intreaga tara, care apreciaza Napolact ca un brand natural si de incredere cu valori traditionale, autentic romanesti.
Marele castigator al categoriei Food Products a fost campania "Prilej de ragaz" care a contribuit impreuna cu succesele repurtate in anii trecuti si la obtinerea unui alt Gold la categoria Sustained Success pentru intreaga activitatea de comunicare din anii precedenti, desfasurata sub conceptul-umbrela "Ca odinioara". In plus, aceasta campanie a fost nominalizata si pentru premiul Grand Effie. Succesul obtinut de Napolact este cu atat mai semnificativ cu cat anul acesta s-a acordat un total de 19 premii, mult mai putine comparativ cu anii trecuti.
Campania "Prilej de ragaz" a fost dezvoltata de la 0 de catre Napolact si agentia de publicitate Propaganda, trecand prin fazele de concepere de produs, dezvoltarea de naming si packaging, urmate apoi de campania de comunicare. Aceeasi abordare integrata a adus de-a lungul anilor un numar semnificativ de premii Effie, contribuind astfel la triumful in categoria Sustained Success.
"Suntem foarte incantati si emotionati totodata pentru recunoasterea primita in cadrul Effie si in acest an. Napolact este un brand cu care ne mandrim, un brand ce transmite cultura si valorile romanesti atat de pretioase si poate pe cale de disparitie in contextul lumii moderne. Premiile obtinute anual in cadrul acestei competitii prestigioase ne ofera motivatia de a continua sa crestem acest brand si sa aratam consumatorilor romani ca se reinventeaza in permanenta, ramanand in acelasi timp un simbol romanesc", declara reprezentantii FrieslandCampina Romania.
Compania Napolact este unul dintre cei mai mari producatori de lactate din Romania, avand in 2009 o cifra de afaceri de 233,500,000 RON. Compania Napolact face parte din grupul FrieslandCampina Romania.