Mercury 360 isi face agentie de digital

Outbox este noua identitate care va grupa competentele de digital si comunicare one-to-one ale agentiei Mercury360. Lansarea noii agentii vine in contextul in care piata de advertising transfera din ce in ce mai mult interes si resurse in zona de digital, iar compententele de online, precum si volumul de campanii interactive dezvoltate de divizia de digital a Mercury360 au avut traiectorii ascendente in ultimii ani.
„Lansarea noii agentii reprezinta angajamentul nostru in termeni de interes, implicare si resurse directionate catre zona de interactive, catre dezvoltarea de platforme care vor ajuta brandurile sa isi maximizeze rezultatele in mediul online. Am considerat potrivit sa desprindem o entitate independenta de business, adaptata dinamismului pietei si care sa devina, pe termen mediu, unul din principalii jucatori ai pietei de profil”, a declarat, intr-un comunicat, Radu Miu, General Manager Mercury360.
Conducerea noii agentii a fost preluata de Adrian Pavelescu, care a coordonat timp de mai bine de sapte ani divizia de direct & digital a Mercury360.
“Serviciile oferite de Outbox (strategic planning, servicii digitale, proiecte integrate) ghideaza brandurile printre provocarile aduse de evolutia noilor tehnologii, oferindu-le strategii integrate de digital si solutii de comunicare eficienta“, a afirmat Adrian Pavelescu, Managing Director Outbox.
Specializat pe canale de comunicare digitala si personalizata, Adrian Pavelescu a dezvoltat strategii si platforme de comunicare atât in zona de consumer cât si in B2B, iar in prezent atentia sa se indreapta catre maximizarea beneficiilor noilor tehnologii in comunicarea de brand.