Cora asteapta vanzari de 200 mil. lei in magazinul din Ploiesti
Hypermarketul deschis astazi de reteaua Cora in mall-ul AFI Palace Ploiesti, in urma unei investitii de circa 6 milioane de lei, asteapta vanzari de 200 de milioane de lei in primul an de operare, potrivit lui Philippe Lejeune, directorul general Cora Romania.
El a furnizat informatii si despre dinamica business-ului inregistrata de retailer in acest an: “Am reusit sa ne mentinem numarul clientilor, dar bonul de casa in hypermarket scade din cauza puterii de cumparare reduse. In prezent se situeaza la valoarea de aproximativ 80 de lei. Si in 2014, consumul va depinde de mediul economic extern, astfel ca este foarte greu de anticipat ce va urma”.
In ciuda lipsei perspectivei de redresare a consumului, compania are planificate investitii masive si pentru anul viitor, cand urmeaza sa intre in Brasov si in cartierul Bucurestii Noi din Capitala. Pe 2013, reteaua va finaliza anul cu doua hypermarketuri noi, in Constanta si Ploiesti. Expansiunea este cea care aduce cresterea vanzarilor retelei in acest an fata de 2012, dinamica like-for-like fiind negativa in acest moment.
Pe ce mizeaza Cora la Ploiesti
Magazinul din Ploiesi este a 12-a unitate a retelei Cora pe piata romaneasca. Avand o suprafata de vanzare de 6.600 de metri patrati, acesta este si printre cele mai mici magazine operate de retailerul francez la nivel local.
In ziua deschiderii, magazinul a acordat tuturor clientilor care si-au facut card de fidelitate Cora o reducere de 20% la unul dintre produsele din cosul de cumparaturi, la alegere.
Fiind amplasat intr-un oras cu o competitie puternica (toate celelalte lanturi de hypermarketuri au deja cate o unitate operationala aici, cel putin), noul hypermarket mizeaza mult pe capacitatea mall-ului AFI Palace de a genera trafic de clienti.
Reprezentantii AFI Palace anticipeaza un flux zilnic de clienti in mall de 20.000 de persoane, dintr-un total de 350.000 de locuitori aflati in aria sa riverana. De altfel, centrul comercial mizeaza si pe orasele din vecinatate, precum Buzaul sau cele de pe Valea Prahovei, pentru a creste traficul de clienti in weekend.