Campanie Coca-Cola cu ursuleti polari
Producatorul de bauturi racoritoare Coca-Cola a lansat campania promotionala „Castiga familia ta de ursuleti polari”, care se va desfasura in perioada 1 ianuarie – 25 februarie 2013. Marcile participante la promotie sunt Coca-Cola, Coca-Cola Zero si Coca-Cola Light.
Pentru a participa la campanie, prin intermediul mecanismului bazat pe trimiterea de SMS-uri, consumatorii trebuie sa trimita un mesaj text scris compus din codul unic descoperit in interiorul capacului produsului promotional la numarul 1789. Pentru a participa la campanie prin intermediul website-urilor www.coca-cola.ro [2] sau www.cokeursipolari.ro, [3] consumatorii trebuie sa acceseze website-ul si sa completeze formularul electronic de inscriere in campanie.
Premiile promotionale sunt in valoare totala de 5333.376 de lei fara TVA. Castigatorii campaniei pot primi premii pe minut (33.600 de familii de ursuleti polari), premii pe ora (560 ursi polari) si premiul cel mare (o excursie pentru doua persoane la Polul Nord, care include cazare cu pensiune completa la bordul vasului croaziera de 4 stele Vision of the Seas, activitati de recreere, zbor Lufthansa, cu escala la Munchen, transport dus-intors cu avionul (plecare 08 iunie 2013, retur 19 iunie 2013), transferui la si de la vas, diurna in valoare totala de 9.100 de lei).