Opinii din toate categoriile, pagina 14
Industria în dilemă: a vinde sau a nu vinde... sex
31 martie 2015
2 minute
Bărbaţii sunt atraşi imediat de o faţă drăguţă, sex-appeal-ul făcându-i să deschidă portofelele cu mai multă uşurinţă. Afirmaţia îi...
Amprenta unică a Gebrüder Weiss România
18 februarie 2015
2 minute
Bazându-se pe susținerea grupului, astăzi Gebrüder Weiss România se bucură de o bază solidă, un profil unic, independență financiară,...
Luna Femeii, cine pentru cine cumpără?
13 februarie 2015
7 minute
Luna Femeii este una dintre cele mai complexe ocazii de consum. Iar această complexitate vine din faptul că nu mai este doar un eveniment personal...
Moştenirea lui 2014 pentru Europa Centrală şi de Est
15 ianuarie 2015
5 minute
Anul 2014 a fost unul al extremelor în Europa Centrală şi de Est. În timp ce unele pieţe de retail precum Polonia au fost afectate de deflaţie,...
Progresiv recomandă:
Șapte din zece investitori anticipează o creștere a atractivității României ca destinație de investiții
Nestlé și Kaufland extind rețeaua de colectare a capsulelor Nescafé Dolce Gusto la nivel național
În patru ani, Genius a ajuns la peste 900.000 de utilizatori în trei țări
Când devine profitabilă achiziția unui RVM
Două din zece companii au o strategie de aplicare a principiilor economiei circulare pentru propriile ambalaje
Șapte din zece români returnează toate ambalajele cu simbolul SGR
Producția mondială de boabe de cacao ar urma să scadă cu 11% în 2024
Cristian Matei, Advanced Thinking: O organizație nu mai poate fi condusă (doar) prin forță brută, ci este nevoie de leadership
Coca-Cola, Pepsi și Dr. Oetker, printre mărcile FMCG preferate de cumpărătorii români
Roxana Manolescu, Caroli: Orientarea spre inovație și calitate, atribute la care companiile trebuie să se alinieze