FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > O nouă imagine pentru apa Zizin

O nouă imagine pentru apa Zizin

Compania care îmbuteliază apa Zizin anunță repoziționarea sa ca brand și, ca parte a acestui demers, apa minerală naturală va avea ambalaje noi. Potrivit companiei, Zizin s-a aliniat vieții moderne, fiind un brand care se adresează familiilor moderne.

Repoziționarea ca brand are ca punct de plecare armonia produsului, prin evidențierea beneficiilor sale: „apă minerală microbiologic pură la sursă” și „apă minerală plată cu pH neutru”.

„După doi ani de analize și proiectări, îi stabilim brandului nostru o nouă poziționare, una ancorată în realitatea societății în care trăim. Acestui proces i se adaugă un design nou al ambalajului, dar și o ușoară redefinire a logo-ului și un nou concept de etichetă, unic pe piața românească a apelor îmbuteliate”, declară Laura Lazăr, CEO Apemin Zizin.

Elementele cheie care definesc noua direcție de packaging sunt reprezentate, pe lângă formele noi de recipiente PET, de o dublă etichetare ce prezintă un concept vizual inedit, unic în categoria apelor îmbuteliate. Excepție fac ambalajele de 5, 10 și 19 litri.

Compania Apemin Zizin care îmbuteliază sub brandul Zizin apă minerală plată și carbogazificată ce provine din munții Ciucaș a fost înființată în 1991. Potrivit ultimelor date publicate de Ministerul Finanțelor Publice, compania a avut în 2018 o cifră netă de afaceri de 52,1 milioane de lei și un profit net de peste 2,8 milioane de lei, față de 1,6 milioane în 2017.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content