O nouă gamă pentru păr marca Schwarzkopf

Schwarzkopf extinde portofoliul de produse cu o nouă gamă, Gliss Split Ends Miracle, dedicată îngrijirii părului, în special celui cu vârfuri despicate. O nouă gamă pentru păr marca Schwarzkopf

Produsele din noua gamă nu conțin silicon și au la bază o formulă ce conține ulei de semințe de struguri și un complex de ioni.

Gama cuprinde șamponul Gliss Split Ends Miracle, un balsam tratament, o mască tratament, dar și un balsam live-in pentru reparare.

Prețurile recomandate de producător pornesc de la 13,22 lei și ajung la 25,70 lei în cazul tratamentului 2 în 1 Gliss Split Ends Miracle.

 

 

Perla, noua marcă proprie de cafea Mega Image
Perla, noua marcă proprie de cafea Mega Image
Mega Image lansează în România o nouă marcă proprie de cafea, din boabe cultivate responsabil în cele mai renumite regiuni producătoare de...
Somat Excellence 4în1, curățare la temperaturi scăzute
Somat Excellence 4în1, curățare la temperaturi scăzute
Somat Excellence 4în1 capsule, detergent pentru mașina de spălat vase, are la bază o formulă puternică, ce asigură o curățare în...
Cafeaua Julius Meinl, disponibilă și în capsule biodegradabile
Cafeaua Julius Meinl, disponibilă și în capsule biodegradabile
Julius Meinl lansează prima sa gamă de capsule 100% biodegradabile, cu o inovație în ceea ce privește corpul capsulei: biopolimer...
Brandul Rom intră într-o nouă categorie
Brandul Rom intră într-o nouă categorie
Cunoscuta marcă locală de ciocolată ROM Autentic anunță extinderea portofoliului de produse cu prima napolitană Rom Buzz. Noul produs Rom BUZZ...
Strauss extinde gama Doncafé
Strauss extinde gama Doncafé
Strauss România a lansat noul Doncafé Supremo, realizat în colaborare cu Alex Niculae, campion mondial la prăjit cafea. Supremo este o cafea...
Rio Mare lansează Ton Leggero
Rio Mare lansează Ton Leggero
Rio Mare continuă seria inovațiilor menite să răspundă consumatorilor moderni și lansează un nou sortiment: Ton Leggero în ulei de măsline...