Zizin, crestere de 34% a vanzarilor in primul trimestru
Producatorul de apa minerala Apemin Zizin a inregistrat o crestere de 34% a vanzarilor cu brandul Zizin, in primul trimestru al acestui an, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Brandul Zizin a avut anul trecut vanzari de 4,5 milioane euro si a reprezentat circa 46% din cifra de afaceri companiei brasovene, restul afacerilor fiind reprezentat de marcile proprii produse pentru retaileri.
”Rezultatele inregistrate in primul trimestru al acestui an nu fac decat sa certifice eforturile pe care le-am depus pana acum pentru dezvoltarea si consolidarea brandului Zizin pe piata din Romania. Speram sa mentinem si anul acesta trendul de crestere pe care l-am avut anul trecut cand am crescut cu 43%. Tinand cont ca in primul trimestru am inregistrat un avans de 34%, in 2014 speram sa atingem o crestere de 40%”, a declarat Laura Lazar, Director Executiv al Apemin Zizin.
2013 – anul schimbarilor
Apemin Zizin a inceput un proces de reorganizare interna si rebranding, urmarind optimizarea vanzarilor, a distributiei, dezvoltarea departamentului logistic si suplimentarea capacitatilor de productie.
Brandul Zizin a beneficiat de modificari atat la nivel vizual (logo), la nivel de ambalaj, cat si la nivel de mesaj si comunicare a produsului.
”Ne-am propus ca in viitorul apropiat sa reusim sa acoperim toate canalele de distributie din Romania – traditionale si moderne, pentru a putea face disponibil produsul nostru tuturor consumatorilor. Am dezvoltat un plan strategic de comunicare pe termen scurt si mediu, iar una dintre componentele sale se afla, in prezent, in implementare – campania de imagine Da cu pace”, a precizat Erhard Lorenz, Directorul de Marketing Apemin Zizin.
Apemin Zizin este o societate cu capital privat autohton, infiintata in anul 1991, la Brasov. Anul trecut compania a inregistrat o cifra de afaceri de 4,5 milioane de euro pentru brandul Zizin. In prezent, Apemin are 120 de anagajati.
Adaugă comentariu nou