Wrigley, prima lansare de brand dupa zece ani
Wrigley a lansat pe piata din Romania un brand premium in categoria guma de mestecat. "5", noul produs al Wrigley, este primul brand lansat in ultimii zece ani si se diferentiaza de celelalte produse existente pe piata prin formula inovatoare care ofera o intensitate unica aromei de menta.
"Brandul 5 este prezent in Statele Unite ale Americii inca din 2007. In 2009, produsul a fost lansat in cinci tari europene, printre care se numara si Romania. Publicul tinta pentru noua guma de mestecat il constituie consumatorii tineri, cu varste cuprinse intre 18 si 30 de ani, persoane interesate de ce se intampla in viata cotidiana, preocupate de propria imagine si dornice de experiente deosebite", a mentonat Mihai Georgescu, Managing Director al Wrigley Romania.
Guma de mestecat 5 este disponibila in doua variante Cobalt si Electro in pachete a cate 12 lame. Pretul recomandat al produsului este de 4,5 lei.
Wrigley Romania este lider pe piata de dulciuri (segment care nu include ciocolata si biscuiti), avand o gama variata de produse din segmentul de guma de mestecat, bomboane mentolate, bomboane gumate si dropsuri. Portofoliul Wrigley include brandurile Orbit, Winterfresh, Airwaves, Juicy Fruit, Hubba Bubba, Solano si Skittles.
Adaugă comentariu nou