FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Workshop despre ce le face pe romance fericite, la Marketing for Women 2013

Workshop despre ce le face pe romance fericite, la Marketing for Women 2013

Prima editie a conferintei Marketing for Women, organizata de SMARK KnowHow pe 4 si 5 iulie, va avea doi invitati internationali:  Claire O’Connor  (Senior Research Consultant, Discovery Networks) si Ben Grossman (Senior Strategist, Jack Morton Worldwide).

Cu peste 23 de ani de experienta in cercetare, cu focus pe industria de media & advertising, Claire O’Connor este implicata in coordonarea unor proiecte pan-regionale de cercetare in cadrul Discovery Networks. Claire este recunoscuta pentru gandirea creativa si pentru livrarea unor insight-uri care influenteaza felul in care companiile dezvolta proiecte de continut si strategii de marketing sau dezvoltare de brand.

Pe 4 iulie, in cadrul primei zile a conferintei, Claire va prezenta rezultatele celui mai recent studiu Discovery Networks intitulat “SHE: Her research for happiness”.
Este vorba despre un studiu global realizat in randul a 5.500 de femei din Europa, Rusia si Africa de Sud, care identifica 5 surse majore ale fericirii femeilor din ziua de azi. Punand laolalta atat datele obtinute din studiul online, cat si rezultatele interviurilor in profunzime realizate cu femei din aceste regiuni (inclusiv din Romania), SHE reprezinta o analiza complexa a vietii femeii moderne.

In cea de-a doua zi, Ben Grossman (Senior Strategist, Jack Morton Worlwide) va prezenta rezultatele raportului Beyond Pink, un studiu realizat anul trecut la nivel global ce investigheaza tendin?ele in marketing-ul adresat femeilor.

Marketing for Women 2013 este o conferin?a ce face parte din seria de evenimente SMARK KnowHow. Partenerul principal al conferintei este TLC, un canal din portofoliul Discovery Networks. Evenimentul este sustinut de Agrafa, 360 Revolution, Trade Media si Casa de Traduceri.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content