FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Wave Division si Profi lanseaza cupoane online cu reduceri pentru supermarketuri

Wave Division si Profi lanseaza cupoane online cu reduceri pentru supermarketuri

Compania Wave Division a semnat un parteneriat cu Profi Rom Food care vizeaza acceptarea in reteaua de magazine de proximitate Profi a cupoanelor de reducere pe care consumatorii le pot gasi si printa de pe site-ul CuponReducere.ro.

Cupoanele online vor fi disponibile in curand si in alte retele de retail alimentar, cu care Wave Division poarta discutii in acest moment.

Conceptul de „digital couponing” permite accesul gratuit, online, la discounturi si promotii pe care cumparatorii le pot folosi pentru cosul de cumparaturi lunar. Cupoanele digitale vor fi disponibile in cadrul platformei digitale tip multi-brand, multi-retailer CuponReducere.ro si vor putea fi printate de catre consumatori in scopul utilizarii lor in unitatile moderne de comert (hipermarketuri, supermakerturi, magazine tip discount). Reducerile pot fi oferite de producatori, dar si de catre retaileri.

Solutia tehnica a fost pregatita si sustinuta de know-how-ul Coupons.com, lider european in domeniul promotiilor de cupoane digitale. "Prin cuponreducere.ro lansam prima platforma de cupoane digitale in Romania. Cupoanele digitale reprezinta o buna modalitate de promovare atat pentru branduri, care pot ajunge la consumatori inainte de vizita acestora la supermarket, cat si pentru retaileri, prin stimularea intentiei de cumparare", a declarat Oliver Felsted, Managing Director Coupons.com, in cadrul conferintei Progresiv “Retailology: Ideas in Action”, desfasurate la Sinaia intre 20-22 martie.

Cele mai recente studii de specialitate releva cresterea duratei alocate de consumatori planificarii sesiunii saptamanale de shopping – 70% dintre cumparatori isi planifica sesiunile de cumparaturi, dar si faptul ca din ce in ce mai multe branduri sunt urmarite online de consumatori. Platforma digitala va include diverse activitati de marketing si promotionale in colaborare cu partenerii sai, producatori si retaileri.

Parteneriatul cu Profi Rom Food va fi urmat de alaturarea in proiect, pe parcusul lui 2013, a altor jucatori cheie din domeniul retailului din Romania.

“Parteneriatul semnat de Wave Division si Profi Rom Food in Romania ne ofera certitudinea ca putem dezvolta un proiect curajos si speram vizionar pentru viitorul marketingului online. Ne dorim ca acest nou tip de shopper marketing sa convinga consumatorii din Romania ca marketingul viitorului este digital si ca relatia directa care se stabileste astfel intre consumator pe de o parte, si producatori si retailer pe de alta parte, este benefica alegerilor sale de shopping”, a declarat Bogdana Baltasiu, Business Development Director la Wave Division.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content