FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Wave Division, estimari optimiste pentru 2010

Wave Division, estimari optimiste pentru 2010

Compania Wave Division, ce ofera servicii integrate BTL, estimeaza o crestere a cifrei de afaceri de peste 25% in 2010 fata de anul precedent, urmand trendul din 2009, cand business-ul a crescut cu peste 30% fata de 2008.

“Intr-o perioada in care consumatorii sunt expusi unei avalanse de oferte la raft, iar companiile se confrunta cu o competitie crescuta, serviciile specializate de shopper marketing pot face diferenta intre produsele care raman pe raft si cele care ajung in cosul consumatorului. Clientii nostri au inteles acest lucru, iar proiectele pe care le-am derulat de la inceputul anului pana in prezent au crescut in amploare si complexitate” a spus Mihaela Molner, Directorul General al Wave Division.

In prima jumatate a anului, compania si-a mentinut numarul de clienti, iar cel de promoteri, merchandiseri si consultanti la raft s-a dublat, acestia ajungand la sfarsitul primului semestru din 2010 la un numar de 4300 de persoane implicate in proiectele derulate.

“Cu un numar de 22 de clienti si peste 100 de proiecte, am reusit mentinerea marjei de profit pentru prima jumatate a anului, prin aplicarea unor politici de management al costurilor si resurselor si a unei strategii de business adaptata conditiilor actuale ale pietii” a spus Directorul General al Wave Division.

Compania deruleaza campanii BTL integrate, oferind astfel clientilor sai posibilitatea gestionarii celor mai complexe campanii, pornind de la concept, creatie, productie, implementare si evaluare. Cateva dintre serviciile oferite sunt: in-store marketing (sampling, consultanta la raft, degustari, tombole, merchandising, promotii si manipulare pachete promotionale), servicii integrate pentru campanii comerciale si de educare a consumatorilor, servicii de shopper marketing, campanii in scoli si universitati, tactici trade marketing, conferinte, evenimente, caravane.

Wave Division a aparut in 2008 ca urmare a rebranduirii companiei Net Marketing Division si beneficiaza de suportul unei echipe care lucreaza impreuna de peste 10 ani.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content