Wave Division, estimari optimiste pentru 2010 | Progresiv

Compania Wave Division, ce ofera servicii integrate BTL, estimeaza o crestere a cifrei de afaceri de peste 25% in 2010 fata de anul precedent, urmand trendul din 2009, cand business-ul a crescut cu peste 30% fata de 2008. Wave Division, estimari optimiste pentru 2010

“Intr-o perioada in care consumatorii sunt expusi unei avalanse de oferte la raft, iar companiile se confrunta cu o competitie crescuta, serviciile specializate de shopper marketing pot face diferenta intre produsele care raman pe raft si cele care ajung in cosul consumatorului. Clientii nostri au inteles acest lucru, iar proiectele pe care le-am derulat de la inceputul anului pana in prezent au crescut in amploare si complexitate” a spus Mihaela Molner, Directorul General al Wave Division.

In prima jumatate a anului, compania si-a mentinut numarul de clienti, iar cel de promoteri, merchandiseri si consultanti la raft s-a dublat, acestia ajungand la sfarsitul primului semestru din 2010 la un numar de 4300 de persoane implicate in proiectele derulate.

“Cu un numar de 22 de clienti si peste 100 de proiecte, am reusit mentinerea marjei de profit pentru prima jumatate a anului, prin aplicarea unor politici de management al costurilor si resurselor si a unei strategii de business adaptata conditiilor actuale ale pietii” a spus Directorul General al Wave Division.

Compania deruleaza campanii BTL integrate, oferind astfel clientilor sai posibilitatea gestionarii celor mai complexe campanii, pornind de la concept, creatie, productie, implementare si evaluare. Cateva dintre serviciile oferite sunt: in-store marketing (sampling, consultanta la raft, degustari, tombole, merchandising, promotii si manipulare pachete promotionale), servicii integrate pentru campanii comerciale si de educare a consumatorilor, servicii de shopper marketing, campanii in scoli si universitati, tactici trade marketing, conferinte, evenimente, caravane.

Wave Division a aparut in 2008 ca urmare a rebranduirii companiei Net Marketing Division si beneficiaza de suportul unei echipe care lucreaza impreuna de peste 10 ani.

Brandurile din portofoliu Reckitt
Reckitt își restructurează portofoliul pentru a-și asigura o creștere accelerată
Grupul Reckitt Benckiser anunță un nou proces de reorganizare a companiei în vederea generării unei creșteri acelerate. Acesta prevede o...
angajati fericiti
Săptămâna de muncă de patru zile în România: cum o aplicăm și avantajele sale
În domeniul dinamic al forței de muncă, căutarea echilibrului între viața profesională și cea personală a condus la noi forme de organizare...
AAylex One restaurant Cocorico in parteneriat cu Auchan
AAylex ONE deschide primul restaurant Cocorico în parteneriat cu Auchan
Grupul AAylex ONE, producătorul brandului de carne de pui Cocorico, demarează un parteneriat cu Auchan Retail România și lansează un nou concept...
ATAC Galati Atac by Auchan hipermarket discounter hiperdiscounter deschidere magazin nou. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
ATAC by Auchan ajunge la cel de-al cincilea magazin
Auchan deschide un nou magazin ATAC Hiper Discount, formatul cu cele mai mici prețuri al rețelei, în Galați, după unitățile inaugurate în...
Logistica Supply chain colete transportatori firma de curierat. Colete trimise de la magazine si parteneri. Vezi pe revistaprogresiv.ro.
Packeta România ajunge la 1.800 magazine online și selleri parteneri
Packeta România, platformă digitală globală pentru ecommerce, parte din Packeta Group, anunță extinderea rețelei de magazine online și...
Nestle_rezultate financiare primul semestru 2024
Nestlé România, creștere organică de trei ori mai mare decât media grupului
Grupul Nestlé a înregistrat pentru primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 45 de miliarde de franci elvețieni, marcând un avans...