FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Volumul vanzarilor SABMiller Romania in scadere cu 3% in trimestrul al doilea

Volumul vanzarilor SABMiller Romania in scadere cu 3% in trimestrul al doilea

Volumul vanzarilor de bere ale grupului SABMiller in Romania a scazut cu 3% in trimestrul al doilea, in contextul in care intreaga piata a berii s-a contractat cu 9%, se arata intr-un comunicat privind performantele financiare ale companiei.

Totusi, Graham Mackay, Directorul General al grupului, a tinut sa precizeze faptul ca SABMiller si-a majorat cota de piata in Romania in lunile aprilie – iunie, devenind astfel lideri de piata.

La nivel european, pentru acelasi interval, vanzarile de bere ale SABMiller au scazut cantitativ cu 7%, in timp ce regiuni precum Africa si Asia au inregistrat o crestere a volumului vanzarilor de 11%.

Graham Mackay a mai declarat ca situatia economica precara a afectat cererea consumatorilor, insa, chiar si asa, impactul asupra volumului de bere consumat difera de la tara la tara. La nivelul intregului grup, veniturile au beneficiat de pe urma politicii de pret ferme din anul precedent, si am continuat sa ne focusam pe eficientizarea costurilor, iar in cazul anumitor piete chiar am restructurat activitatile astfel inca sa asiguram profitabilitatea.Nu in ultimul rand, Mackay a declarat ca rezultatele financiare pentru cel de-al doilea trimestru au fost conform previziunilor si asteptarilor grupului.

SABMiller este prezent in Romania prin intermediul companiei Ursus Breweries, care detine patru unitati de producere a berii la Timisoara, Cluj-Napoca, Buzau si Brasov. In plus, la inceputul anului, Ursur Breweries a achizitionat si producatorul Bere Azuga.

SABMiller este unul dintre cei mai importanti jucatori din piata berii, desfasurand activitati pe sase continente. In portofoliul grupului se regasesc branduri internationale precum Grolsch, Peroni Nastro Azzurro sau Pilsner Urquell.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content