FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Volume in scadere, dar profit mai mare pentru Coca-Cola Hellenic, in 2009

Volume in scadere, dar profit mai mare pentru Coca-Cola Hellenic, in 2009

Volumul vanzarilor Coca-Cola Hellenic in Romania au scazut cu peste zece procente in trimestrul al patrulea din 2009 si cu 12% pe intregul an, la 174,1 milioane navete, ca urmare a mediului economic instabil si cresterii somajului, se arata in comunicatul privind rezultatele financiare ale Coca-Cola Hellenic pe anul 2009.

„Perspectiva pe termen lung pentru Romania ramane insa pozitiva, iar investitiile noastre se vor concentra pe eficientizarea operatiunilor si sustinerea cresterii. In ultimul trimestru am deschis la fabrica noastra de la Ploiesti un depozit total automatizat si echipat cu cea mai moderna tehnologie”, a declarat Doros Constantinou, Chief Executive Officer al Coca-Cola Hellenic.

Din grupul Pietelor Emergente, din care face parte si Romania, Coca-Cola Hellenic a marcat cresteri de volume in doar doua tari, Bosnia-Herzegovina (+3%) si Nigeria (+6%). Romania se numara printre pietele cu cele mai drastice scaderi, alaturi de Armenia (-11%), Bulgaria (-10%), Republica Moldova (-25%) si Rusia (-13%).

Per total, pietele emergente au inregistrat un volum de vanzari de 937,8 milioane navete, in scadere cu opt procente fata de 2008.
In Croatia si Ungaria, volumele au scazut cu cate 5 procente, la 28,4 si, respectiv, 87,3 milioane navete.

Coca-Cola Hellenic a realizat, in 2009, un volum total de 2.069 milioane navete, cu doua procente sub volumul realizat in 2008. Vanzarile nete au valorat 6,5 miliarde euro, reprezentand o scadere de sase procente fata de 2008. Profitul net, de 437 milioane euro, a fost cu 3% mai mare decat in anul precedent, la fel ca si veniturile per actiune.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content