FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Vodca Tazovsky si-a dublat vanzarile in primul trimestru

Vodca Tazovsky si-a dublat vanzarile in primul trimestru

Volumul vanzarilor Tazovsky  s-a dublat in primul trimestru al acestui an comparativ cu primele trei luni din 2013, planurile detinatorului brandului de vodca, PPD Romania, fiind mentinerea cresterii vanzarilor in acest an, prin sporirea notorietatii si prezentei brandului de vodca in piata.

“Pentru ca este un brand important pentru portofoliul nostru, avem planuri ambitioase pentru 2014. Ne concentram mult pentru a aduce in atentia consumatorilor Tazovsky Vodka, avand un plan de dezvoltare care acopera toate palierele, de la comunicare pana la activari in teren si promotii cu premii atractive. Toate aceste actiuni au ca scop intalnirea cu consumatorul, demonstrarea calitatatii produsului si fidelizarea consumatorului”, a declarat , pentru Magayinul Progresiv, Raluca Gheorghe, brand manager Tazovsky Vodka.

Astfel, PPD Romania intentioneaza sa creasca distributiei numerica, in special in comertul traditional, astfel incat brandul Tazovsky, care a fost lansat in toamna anului 2012, sa fie prezent in toata tara. “PPD este o companie cu multa experienta, cu un portofoliu diverisificat pentru fiecare segment. Avem parteneri care si-au demonstrat expertiza in crearea de campanii dedicate consumatorilor, avand ca obiectiv final cresterea cotei de piata”, a adaugat Raluca Gheorghe.

Prezent pe piata din 2007 si parte din grupul Photos Photiades Distributors, PPD Romania este unul dintre principalii distribuitori de bauturi spirtoase de pe piata romaneasca. Prin intermediul unor parteneriate cu producatori precum Diageo sau Gruppo Campari, PPD Romania gestioneaza cel mai mare portofoliu de bauturi spirtoase premium si super-premium de pe piata locala, care cuprinde peste 35 de branduri internationale.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content