Victor Armaselu, noul Director Trade Marketing in cadrul Ursus Breweries
Ursus Breweries, lider pe piata berii din Romania, anunta numirea lui Victor Armaselu (39 ani) in functia de Director Trade Marketing in cadrul departamentului Vanzari si Distributie, dupa preluarea de catre Lorand Papp a functiei de Global Marketing Manager Pilsner Urquell in Londra.
Victor s-a alaturat echipei Ursus Breweries in 2005, cand a ocupat functia de National Accounts Manager, iar din 2007 este Modern Trade Director. Experienta de cinci ani in vanzari, cunoasterea in profunzime a specificului pietei din Romania, performantele individuale si ale echipei pe care a condus-o l-au recomandat pentru aceasta noua functie.
„In cinci ani Victor a pus bazele departamentului de Key Accounts si a contribuit activ la cresterea companiei de pe pozitia patru pe o pozitie de lider de piata. El a dovedit calitati excelente de management si leadership care l-au calificat pentru pozitia de Trade Marketing Director in cadrul companiei. Fiecare zi de munca imi confirma profesionalismul echipei Ursus Breweries si dedicatia oamenilor din jurul meu. Faptul ca avem valori in cadrul companiei pe care le putem dezvolta, ne asigura succesul”, declara Andrei Haret, Vice-Presedinte Vanzari si Distributie.
Pozitia de Director Trade Marketing a fost anterior ocupata de Lorand Papp, care a preluat de curand functia de Global Marketing Manager Pilsner Urquell din Londra.
Ursus Breweries, subsidiara a SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producatori de bere din Romania. Compania are sediul central in Bucuresti si detine 4 fabrici de bere in Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau si Brasov, avand peste 1.700 de angajati. Marcile Ursus Breweries sunt: URSUS, Timisoreana, Ciucas, Azuga, Stejar, Redd’s, Peroni Nastro Azzurro, Pilsner Urquell si Miller.
Adaugă comentariu nou