FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Vice-presedintele grupului Lowe: "Consumatorul preia din ce in ce mai mult controlul asupra brandului"

Vice-presedintele grupului Lowe: "Consumatorul preia din ce in ce mai mult controlul asupra brandului"

Consumatorul preia din ce in ce mai mult controlul asupra brandului – aceasta este schimbarea de paradigma in zona comunicarii, determinata de cresterea importantei mediului online in mix-ul de marketing, potrivit lui Octav Popescu, vice-presedintele grupului de comunicare Lowe.

„Digitalul este mediul in care aceasta tranzitie se realizeaza cel mai natural. Insa nu se poate merge intr-o singura directie, cea a online-ului, provocarea cea mai mare pentru un brand este sa integreze mediile digitale cu cele traditionale”, a afirmat el.
Grupul Lowe a anuntat astazi transformarea agentiei sale de media Brand Connection in Brand Programming Network (BPN) Romania. BPN este o agentie media globala care programeaza brandul folosind insight-uri, inclusiv informatii din social media, pentru a lua cele mai eficiente decizii de investitii în media. Prin lansarea BPN în Romania, IPG Mediabrands vine cu o abordare noua pentru o agentie de media si un nou model de business, special creat pentru un peisaj media aflat într-o continua transformare.

“Avem planuri ambitioase pentru BPN Romania. Agentia noastra este de astazi parte dintr-o retea puternica globala, iar acest lucru ne ofera o serie de avantaje între care: acces la know how global, la instrumente media specifice de analiza si programare, la schimb valoros de idei. Aceste beneficii le vom transmite mai departe clientilor prin calitatea serviciilor pe care le oferim”, a declarat Veronica Savanciuc, Presedinte&CEO grupul Lowe.
Modelul Brand Programming va aduce clientilor o solutie integrata de programare a brandurilor, prin utilizarea tuturor disciplinelor marketingului, însa punand un accent aparte pe potentialul oferit de social media si digital, în calitatea lor de conectori ai brandului la audienta potrivita, la momentul oportun.

Dupa rebranding, fosta agentie Brand Connection mizeaza pe integrarea mediilor traditionale cu cele digitale si vizeaza o crestere de 50%-70% a cotei de piata pe segmentul sau pentru urmatorii doi ani.
“Exista pe piata tendinta de a privi digitalul separat de media traditionala. Noi, in schimb, vrem sa-l integram si sa oferim, in acest mod, o solutie completa clientilor nostri”,  a afirmat Ileana Tomescu, Managing Partner BPN Romania.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content