FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Vanzarile Henkel au crescut cu 6,4% in trimestrul al doilea

Vanzarile Henkel au crescut cu 6,4% in trimestrul al doilea

Vanzarile Henkel in trimestrul II din 2012 au atins valoarea de 4,2 miliarde de euro, o crestere de 6,4% comparativ cu trimestrul II din 2011. Organic, vanzarile au crescut cu 4,0%, o crestere semnificativa fata de perioada anterioara 2011.

“Henkel a continuat sa performeze foarte bine si in trimestrul II, in ciuda contextului dificil de pe piete. Am generat o crestere profitabila a tuturor diviziilor si am marcat o imbunatatire semnificativa a EBIT margin,” a declarat Kasper Rorsted, CEO Henkel.

Toate diviziile si-au adus contributia la aceasta performanta: Divizia Detergenti & Produse pentru ingrijirea locuintei a inregistrat o crestere organica de 5,1%, divizia Produse Cosmetice si de toaleta de 2,8% iar divizia Adezivi Tehnologii de 3,6%.

Profitul operational ajustat a crescut cu 18,6%, de la 514 milioane euro la 609 milioane euro, datorita contributiei tuturor celor trei divizii. Profitul operational raportat (EBIT) a crescut cu 8,5%, de la 537 milioane euro la 583 milioane euro.

Rezultatul financiar al companiei s-a imbunatatit fata de perioada similara din 2011 cu 6 milioane euro pana la –35 milioane euro.

Divizia Detergenti & Produse pentru ingrijirea locuintei a continuat sa performeze foarte bine in trimestrul II, toti indicatorii fiind peste valorile inregistrate in trim. II/ 2011. Nominal, vanzarile diviziei au crescut cu 6,6% pana la 1,15 miliarde de euro, comparativ cu 1,07 miliarde de euro in trimestrul II/ 2011.

Divizia Produse Cosmetice/de Toaleta a raportat, de asemenea, o crestere profitabila. Nominal, vanzarile diviziei au totalizat 921 milioane euro, 4,5% peste valoarea raportata in trimestrul II/ 2011 ( 881 milioane euro).

Vanzarile din Europa de Est au crescut cu 5,8% pana la 771 milioane euro, cu o crestere organica de 7,9%. Cele mai performante tari din regiune au fost Turcia si Rusia (in special Divizia Adezivi).

Henkel Group se asteapta sa raporteze cresteri ale vanzarilor intre 3% si 5% in anul fiscal 2012. Henkel estimeaza ca vanzarile diviziilor de bunuri de consum vor pastra tendinta pozitiva din ultimul timp, cu o usoara crestere de ordinul unei cifre.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content