FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Vanzarile Farmec Cluj-Napoca au crescut cu 16% in primele sase luni

Vanzarile Farmec Cluj-Napoca au crescut cu 16% in primele sase luni

Producatorul de cosmetice Farmec a inregistrat in primele 6 luni ale anului, vanzari in crestere cu 16% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Evolutia confirma tendinta de crestere anuala a performantelor companiei, dupa ce, in primul trimestru din 2013, Farmec Cluj-Napoca si-a majorat vanzarile cu 9% fata primul trimestru al anului 2012.

„Performantele foarte bune ale vanzarilor Farmec reprezinta rezultatul investitiilor constante in imbunatatirea si dezvoltarea portofoliului nostru de produse. Astfel, in prima jumatate a acestui an, am prezentat consumatorilor nostri gama Farmec Natural si am extins gama Gerovital Plant Tratament. In acelasi timp, am modernizat cele doua game de produse de curatenie - Nufar si Triumf. Iar vedetele perioadei de vara sunt, fara indoiala, produsele depilatoare si cele de protectie solara”, a afirmat, intr-un comunicat, Mircea Turdean, Directorul General Farmec Cluj-Napoca.

Potrivit calculelor realizate de companie pe baza rapoartelor Nielsen pentru categoria Produse Depilatoare, perioada ianuarie – decembrie 2012, in total piata din Romania, produsele depilatoare Farmec sunt cele mai vandute produse de acest tip din Romania (ca volum). Produsele depilatoare de la Farmec sunt recunoscute de zeci de ani pentru eficienta lor, deoarece contin ingrediente ce contribuie la indepartarea eficienta a parului nedorit, lasand pielea fina, hidratata si catifelata.

„In urmatoarea perioada vom continua sa investim in modernizarea laboratoarelor noastre si in  cercetare, astfel incat sa putem raspunde, la cel mai inalt nivel, cerintelor consumatorilor nostri. ”, a mai adaugat Mircea Turdean.

Farmec este cel mai mare producator de cosmetice din Romania.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content