Vanzarile Farmec au crescut cu 10% in 2012, peste estimarile initiale
Farmec Cluj-Napoca a inregistrat in anul 2012 o cifra de afaceri de peste 121 milioane lei, in crestere cu 10% fata de rezultatele inregistrate in 2011. „Compania si-a depasit astfel estimarile anterioare, avand o performanta financiara solida intr-un mediu economic provocator”, se arata in comunicatul de presa. “Suntem bucurosi ca eforturile noastre de eficientizare a activitatii, in paralel cu modernizarea tehnologica a fabricii si cu investitiile importante in marketing si comunicare de brand, au avut rezultate excelente pentru business-ul Farmec”, a declarat Mircea Turdean (foto), Director General al Farmec Cluj-Napoca.
La rezultatele companiei au contribuit lansarile de noi game de produse, cele mai importante fiind produsele pentru ten sensibil Aslavital Mineralactiv, gama de produse pentru ingrijire orala Aslamed, gelurile de dus Gerovital Dermoactiv si sapunurile lichide spuma Gerovital Pure.
Pentru acest an, Farmec isi propune o crestere cu cel putin 10% a cifrei de afaceri si concentrarea eforturilor de consolidare a pozitiilor de top in segmentele pe care activeaza compania, cu precadere pe cele ale produselor de ingrijire si curatare a tenului, de ingrijire a mainilor, segmentul produselor de depilare, segmentul produselor de tratament pentru par, dar si pe segmentul produselor de ingrijire a locuintei.
Pe langa cercetarea si dezvoltarea de produse noi, modernizarea si imbunatatirea a proceselor de fabricatie, dar si largirea parcului de masini de distributie si modernizarea magazinului de prezentare din Cluj-Napoca, pentru 2013 Mircea Turdean vrea sa creasca afacerea si prin “extinderea distributiei nationale si internationale, astfel incat sa consolidam la nivel global prezenta companiei Farmec cu marci de renume din portofoliul nostru”.
Farmec are in prezent peste 580 de angajati in Cluj-Napoca si in subsidiarele din tara, produsele companiei fiind comercializate prin intermediul a peste 9.000 de comercianti din Romania si din alte 40 de tari din Europa, Asia si America de Nord. De asemenea, compania a dezvoltat parteneriate cu distribuitori din Ungaria, Ucraina si Polonia, o serie de alte tari din regiune fiind luate in considerare pentru anul 2013.
Farmec SA Cluj-Napoca este cel mai mare producator roman de cosmetice si de?ine in portofoliu marci precum Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital si Farmec.
Adaugă comentariu nou