FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Vanzarile Danone au crescut in primul trimestru cu 7%

Vanzarile Danone au crescut in primul trimestru cu 7%

Grupul francez Danone a reusit sa isi mentina neschimbate obiectivele financiare pentru acest an in ciuda inrautatirii climatului economic si a austeritatii care a lovit Europa de Sud, precizand ca isi sustine rezultatele pe baza cererii puternice din pietele emergente.

Cel mai mare producator de iaurt din lume cu branduri precum Activia si Actimel, a spus de asemenea ca vanzarile sale din primul trimestru au fost peste asteptari dupa ce diviziile sale de lactate din SUA si Rusia si-au revenit.

Vanzarile Danone in termeni comparabili au crescut in primul trimestru cu 6,9%, ca urmare a cresterilor pe segmentele mancare pentru copii, nutritie medicala – in special produse lichide administrate pacientilor din spitale – si a apei imbuteliate din tarile emergente.

“E un bun inceput de an. Suntem prudenti, dar totusi optimisti”, a declarat jurnalistilor Pierre Andre Terisse, directorul financiar al grupului.

Vanzarile totale, care includ si efectele cursurilor valutare, au atins 5,2 miliarde de euro, in crestere cu 7,6% fata de primele tri luni ale anului trecut.

Danone a confirmat pentru acest an o crestere a vanzarilor in termeni comparabili de 5-7%.

Pe regiuni, cea mai mare crestere, de aproape 20%, au fost consemnate de vanzarile din  Asia, in timp ce vanzarile din Europa au crescut cu mai putin de un procent.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content