Vanzarile Coca-Cola HBC in Romania, in usoara scadere in primele trei luni
Imbuteliatorul de bauturi racoritoare Coca-Cola HBC a inregistrat o usoara scadere a vanzarilor, de aproximativ 5% in primul trimestru, potrivit raportului financiar trimestrial al companiei.
"Volumul vanzarilor în România a inregistrat o scadere in jurul valorii de 5%, apa imbuteliata fiind categoria cu cea mai mare contributie la acest declin usor. In privinta bauturilor carbogazoase, Coca-Cola Zero a ramas principalul motor de crestere, in special ca urmare a volumelor vandute catre adolescenti. Brandul Coca-Cola a inregistrat la randul sau o crestere usoara, de pana in 5%, ajutata si de implementarea cu succes a campaniei cu ursii polari. Totodata, activarea cu succes a categoriei a contribuit la o crestere de circa 5% a segmentului ice-tea. Mix-ul de ambalaje a fost imbunatatit in primul trimestru atat pe segmentul bauturilor carbonatate cat si pe cel al apei imbuteliate", se arata intr-un comunicat al companiei.
La nivel international, volumul vanzarilor Coca-Cola HBC a stagnat la aproximativ 427 milioane de navete. Venitul net din vânz?ri a cosemnat tot o stagnare, la 1,43 miliarde euro. Compania a înregistrat o pierdere neta de 15,9 milioane euro, fata de 19,1 milioane euro în primele trei luni ale anului trecut.
Adaugă comentariu nou