FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Ursus Breweries, rezultate bune in conditii de piata dificile

Ursus Breweries, rezultate bune in conditii de piata dificile

Ursus Breweries a reusit sa-si majoreze cota de piata in decursul anului financiar precedent cu 4%, ajungand la nivelul de 32%, (conform MEMRB Retail Audit) consolidandu-si  astfel pozitia de lider de piata.

 Ca urmare a conditiilor dificile din mediul economic, a declinului puterii de cumparare si pe fondul unui an cu temperaturi neobisnuit de mici, piata berii din Romania a scazut cu aproape un sfert, respectiv 24% vs. aceeasi perioada a anului precedent.
In aceste conditii dificile de piata, Ursus Breweries a reusit sa-si mentina vanzarile, astfel incat scaderea organica a volumelor sale a fost de 13%. Venitul pe hectolitru a crescut cu 9% la o rata de schimb medie, cu toate ca profitul brut a scazut pe fondul reducerii volumelor si a deprecierii in urma investitiilor efectuate in anul precedent.

Acest rezultat pozitiv se datoreaza unui portofoliu de marci puternice, cu pozitie de lider in aproape fiecare segment de pret, un portofoliu echilibrat format din marci romanesti si internationale. In egala masura strategia de vanzari, axata pe canalele de distributie HoReCa si marile lanturi de hipermarket-uri a determinat o evolutie buna a vanzarilor in aceste segmente.

Timisoreana continua sa fie berea favorita a romanilor, fiind cea mai bine vanduta bere din Romania si liderul clar al pietei. In acest an si-a crescut si avantajul de piata pe care il are fata de competitori.

In acelasi timp, URSUS si-a crescut cota de piata in segmentul premium, mai mult de 4 din 10 beri premium consumate in Romania fiind URSUS. Berea si-a recastigat in fata consumatorilor statutul de “cea mai buna bere din Romania” dupa lansarea noului ambalaj si a campaniei “Ambitie”.

Compania a relansat cu succes marca Azuga, triplandu-i cota de piata. In segmentul super-premium atat Peroni cat si Pilsner Urquell au castigat cota de piata.

“Traim <vremuri interesante>” pe piata berii din Romania, acest an financiar reprezentand o granita dintre cresteri fara precedent si scaderi fara precedent. Ai nevoie de radacini puternice pentru a trece cu bine peste astfel de schimbari dramatice. In cazul nostru aceste radacini sunt date de marcile puternice pe care le-am cladit de-a lungul timpului, de atentia si dedicatia fata de clienti si consumatori si, nu in ultimul rand, de echipa noastra, pasionata de a face lucrurile cum trebuie. Aceste elemente vor continua sa ne impulsioneze, astfel incat povestea sa mearga mai departe  pe drumul pe care il avem de parcurs”, a declarat Andrei Haret, Presedinte Interimar Ursus Breweries.
 
Ursus Breweries, subsidiara a SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producatori de bere din Romania. Compania are sediul central in Bucuresti si detine patru fabrici de bere in Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau si Brasov, avand peste 1.700 de angajati. Marcile Ursus Breweries sunt: URSUS, Timisoreana, Ciucas, Azuga, Stejar, Redd’s, Peroni Nastro Azzurro, Pilsner Urquell si Miller.

SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii de bere din lume, cu participatii in societati producatoare de bere sau acorduri de distributie pe 6 continente.

Marcile Grupului includ beri premium internationale, cum ar fi Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell, precum si o gama exceptionala de marci locale cu pozitii de lider, precum Aguila, Castle, Miller Lite, Snow si Tyskie. SABMiller plc este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii din lume care imbuteliaza produse Coca-Cola.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content