FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > URBB a intrat pe segmentul apelor minerale

URBB a intrat pe segmentul apelor minerale

United Romanian Breweries Bereprod (URBB) a anuntat lansarea pe piata autohtona a brandului de apa minerala Bilbor pentru care se urmareste o cota de piata de 10%, in cinci ani. Intrarea pe segmentul apei minerale a costat compania URBB aproximativ 10 milioane de euro si este, potrivit reprezentantilor companiei, o etapa fireasca in strategia de dezvoltare a companiei.

Cu ocazia lansarii brandului Bilbor, reprezentantii  URBB au declarat ca piata din Romania are potential de crestere pe segmentul apei minerale, motiv pentru care au considerat necesara implicarea companiei pe acest segment, dupa bere si bauturi racoritoare: "Piata apelor minerale din Romania are inca un potential de dezvoltare urias, atat pe fondul surselor de apa neexploatate pe care le are Romania, cat si din punct de vedere al consumului per capita, care este pe un trend crescator daca eliminam influentele temporare ale crizei fnanciare. Ne asteptam ca in primul an de la lansarea apei Bilbor sa inregistram un volum de vanzari de circa 20 milioane litri, iar din punct de vedere valoric sa reprezinte 3 pana la 5% din cifra de afaceri a grupului URBB", a declarat Shachar Shaine, Presedinte al URBB si al Bilbor Mineral Water SRL, compania care imbuteliaza apa minerala Bilbor (foto).

Din punct de vedere al distibutiei, URBB acopera in Romania 43 de mii de puncte de vanzare. Referitor la apa minerala Bilbor, se asteapta ca, in primul an, produsul sa ajunga in aproximativ 25 de mii de puncte de vanzare, fiind urmarit atat retailul modern si traditional, cat si canalul horeca.

Cele doua variante de apa Bilbor - apa minerala naturala plata si apa minerala naturala carbogazificata, vor fi  prezente pe piata in cate doua variante de ambalaj - sticle de 0.5l si sticle de 1.5l pentru carbogazificata, respectiv 0.5l si 2l pentru apa minerala plata. Capacitatea liniei de imbuteliere este de 14.000 sticle/h pentru ambalajul de 0.5 litri,12.000 sticle/h pentru 1.5 litri si 8.000 sticle/h pentru 2 litri.

Bilbor este pozitionat ca produs premium si are ca tinta de consum persoanele dinamice, interesate de produse deosebite: "Intram pe piata apelor minerale cu un produs premium care se adreseaza persoanelor active, cu un ambalaj modern si cu forta de distributie pe care ne-am consolidat-o de-a lungul anilor alaturi de partenerii nostri", a declarat Doron Zilberstein, Vice Presedinte de Marketing Bilbor Mineral Water.

Numele noului produs a fost ales la recomandarea unor specialisti straini, ca marturie a locului de unde provine apa imbuteliata: "Au existat in prima faza doua optiuni: Q si Bilbor. Argumentele care se refera la faptul ca Bilbor este amplasat intr-o zona cu unele dintre cele mai bune resurse de apa minerala din Romania au fost insa in favoarea celei de-a doua variante", a declarat Presedintele URBB.

Lansarea noului brand vine la doi ani de la demararea proiectului de constructie a fabricii aplasate in localitate Bilbor, in judetul Harghita, pe drumul dintre Toplita si Borsec, una dintre cele mai bogate zone in resursele de apa minerala. Unitatea de productie are un numar de 35 de angajati.

Izvorul Bilbor are, in prezent, doua surse de apa in exploatare: una de apa minerala plata aflata la 1114 metri altitudine si una de apa minerala carbogazificata, care este extrasa prin foraj de la o adancime de peste 100 de metri.

Grupul United Romanian Breweries Bereprod este unul dintre principalii producatori si importatori de bere si bauturi racoritoare din Romania, prezent atat pe piata berii cu brandurile Tuborg, Carlsberg, Skol, Guinness, Holsten si Kilkenny, dar si pe segmentul bauturile racoritoare - cu brandurile Granini si Orangina. Pentru 2010, cifra de afaceri a companiei este estimata la peste 100 milioane de euro, data fiind lansarea noului brand.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content