FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Untdelemn de la Bunica, promovare intensa in decembrie

Untdelemn de la Bunica, promovare intensa in decembrie

Cargill, producatorul celei mai de incredere marci de ulei din Romania - Untdelemn de la Bunica (potrivit studiului realizat de Reader's Digest in perioada 2005-2012) - readuce pe micile ecrane personajul Bunica, in persoana actritei Monica Ghiuta, care a consacrat brandul inca de la inceputurile acestuia.

Prin campania „Gateste cu incredere”, care este in plina derulare in aceasta perioada, Cargill isi propune sa readuca in viata romanilor sfaturile Bunicii, care este nu numai cea mai priceputa bucatareasa a casei, ci mai ales un liant pentru intreaga familie.
Campania integrata de comunicare continua si in luna decembrie a acestui an prin actiuni adresate diverselor medii de comunicare.
Pe canalele importante de televiziune ruleaza spoturile din seria “Sfaturile Bunicii”. Brandul este si sponsor al show-ului de cooking Top Chef – marca Antena 1.

In acelasi timp, Cargill deruleaza si o campanie online, Untdelemn de la Bunica sustinand pentru al doilea an Concursul de Craciun de pe Lumea Retetelor, site-ul dedicat al editurii Reader’s Digest.
Brandul este prezent si pe site-urile altor parteneri media, destinate atat consumatorilor cat si colaboratorilor companiei. In plus exista si o campanie de comunicare in 43 de statii ale metroului bucurestean, pe toate cele 4 linii, pe un total de aproape 500 de ecrane.

„Din punct de vedere strategic, aceasta campanie este foarte importanta pentru comunicarea identitatii brandului Untdelemn de la Bunica. Asadar, dupa ce am dezvoltat un nou logo si o eticheta eleganta si mai prietenoasa, continuam acum cu o serie de executii TV, metrou si on-line care sa reitereze valorile brandului: experienta, traditie si grija pentru cei dragi”, a declarat Adela Vladutoiu, Director General Cargill Oils.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content