FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Unlock Market Research lanseaza prima platforma online de resurse in domeniul cercetarii de piata

Unlock Market Research lanseaza prima platforma online de resurse in domeniul cercetarii de piata

Unlock Market Research lanseaza www.unlock-research.com, prima platforma online de resurse in domeniul cercetarii de piata. Aceasta platforma isi doreste sa contribuie la viziunea Unlock, de a deschide comunitatea de cercetare si a impartasi informatia, cel mai important instrument pentru dezvoltare.

Pe www.unlock-research.com reprezentantii companiilor, specialistii in marketing si comunicare, precum si aspirantii la domeniul cercetarii de piata, se pot inspira din numeroase studii de caz structurate in functie de obiective si industrie. Studiile de caz ofera solutii aplicate de cercetare pentru o multitudine de probleme si obiective specifice activitatii de marketing si comunicare.

Platforma Unlock va fi actualizata periodic cu cercetari si tendinte care isi doresc sa ajute specialistii sa gaseasca cea mai buna solutie pentru progresul afacerii lor. “Noi credem ca informatia este o resursa de neinlocuit care ajuta la dezvoltare, iar prin aceasta platforma ne dorim sa contribuim la deschiderea comunitatii de cercetare catre un dialog constructiv si provocator” a declarat Adina Vlad, Managing Partner Unlock Market Research.
Conceptul de design al noii platforme a fost realizat cu sprijinul agentiei de consultanta de brand si design Noeland.

Unlock Market Research este o companie de cercetare de piata din Romania care isi propune sa abordeze fiecare proiect de cercetare din perspectiva asigurarii sanatatii brandului pe termen lung. Compania este formata dintr-o echipa de 23 profesionisti, specializati in sociologie, statistica-matematica sau marketing.

Serviciile Unlock Market Research includ designul si desfasurarea de studii de cercetare calitative si cantitative pentru obiective specifice strategice de brand si categorie: pozitionare de brand, planificare de portofoliu, audit de brand, extensii de brand, comunicare de brand, segmentare motivationala, segmentare pe baza ocaziilor de consum, generare de insight, determinarea performantei ambalajelor sau produselor, precum si ateliere explorative pentru generarea de insight-uri, pozitionare sau dezvoltare de concept de produs sau de comunicare.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content