FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Unilever lanseaza brandul de ingrijire a corpului Radox, pozitionat sub Dove

Unilever lanseaza brandul de ingrijire a corpului Radox, pozitionat sub Dove

Unilever a anuntat lansarea unui nou brand de ingrijire a corpului, Radox, pe categoriile gel de dus, sapun lichid si spuma de baie. Produsele, disponibile in ambalaje intre 250-500 ml, au preturi de vanzare recomandate cuprinse intre 7,57 si 15,19 lei (TVA inclus), ceea ce le pozitioneaza pe un segment de pret inferior celui pe care activeaza Dove, brandul consacrat al Unilever pe piata gelurilor de dus si a sapunurilor din Romania.

Brandul Radox este de origine engleza si are o istorie de peste 100 de ani pe piata din Europa de Vest. El a intrat in portofoliul Unilever in 2010, odata cu achizitia diviziei de produse de ingrijire personala a companiei americane Sara Lee.

“Inca de la lansare, secretul sau a constat in expertiza combinarii ingredientelor naturale (plante si minerale), creand produse care relaxeaza corpul, revitalizeaza mintea si ajuta la crearea unei stari de calm. Consumatorii se pot bucura de efectele benefice ale sarurilor si uleiurilor esentiale din noua gama de produse, la preturi accesibile”, se arata in comunicatul Unilever.

Noua gama cuprinde: gelurile de dus Radox Invigorate, Radox Refresh, Radox Soothe, Radox Relax si Radox For Men - toate acestea disponibile in ambalaje de 250 ml si 500 de ml, avand preturi de vanzare recomandate de 8,81 de lei, respectiv 13,95 de lei - sapunul lichid antibacterian in variantele Radox Clean & Protect, Radox Clean & Moisturise, Radox Clean & Refresh, in ambalaj de 300 ml, cu un pret recomandat de vanzare de 7,57 lei/bucata, si spuma de baie  Radox Sleep Easy sau Radox Relax. Aceasta din urma este disponibila in ambalaj de 300 ml, cu un pret recomandat de vanzare de 7,57 de lei, precum si la 500 ml, cu un pret recomandat de vanzare de 15,19 lei.

Unilever, una dintre cele mai mari companii din sectorul FMCG local, este prezenta pe piata din Romania din 1995. Pe segmentul produselor de ingrijire personala, portofoliul Unilever include branduri recunoscute la nivel international: Dove, Rexona, Axe, Clear si Signal.

 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content