Unilever a demarat campaniile de comunicare pentru inghetatele Big Milk si Carte D’Or
Unilever a inceput in 4 mai campaniile de comunicare pentru doua dintre inghetatele pe care le comercializeaza sub brandul-umbrela Algida: Big Milk si Carte D’Or – brandul numarul 1 in Europa pe segmentul “take home”, al inghetatei pentru acasa. Campaniile pentru cele doua marci sunt derulate atat pe canalele media – TV, outdoor etc – cat si in magazine si se vor desfasura pe tot parcursul sezonului cald.
Big Milk este un brand dedicat pietei din Romania, care se adreseaza unui public larg cu o gama de inghetata cu un continut ridicat de lapte (peste 65%). Gama Big Milk cuprinde trei variante de inghetata - Capsuni, Ciocolapte, Vanilie - fiecare in doua formate: inghetata pe bat si la caserola.
Gama Carte d’Or cuprinde 5 variante de inghetate la caserola, cu retete creative, inspirate din deserturi europene faimoase: Tiramisu, Stracciatella, Caramel Cream, Triple Chocolate, Crema di Mascarpone.
Promovarea Big Milk si Carte d’Or a fost pregatita printr-o campanie de comunicare a marcii-umbrela Algida, care s-a derulat in perioada 24 aprilie - 3 mai. Campania a constat in difuzarea unui spot TV care a marcat intrarea acestei faimoase marci pe piata din Romania, anuntandu-i pe toti cei carora le place inghetata ca “Algida iubeste inghetata”.
Adaugă comentariu nou