FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Un nou program de remodelare pentru magazinele METRO Cash & Carry Romania

Un nou program de remodelare pentru magazinele METRO Cash & Carry Romania

Cel mai mare lant cash & carry de pe piata romaneasca, METRO Cash & Carry Romania, incepe o noua serie de remodelari pentru magazinele sale din Ploiesti, Craiova, Galati, Iasi, Baia Mare, Timisoara 1 si Brasov 1. In 2009, un proiect asemanator a condus la reamenajarea altor opt unitati: Sibiu, Pitesti, Constanta 2, Targu Mures, Oradea, Arad, Brasov 2 si Timisoara 2.

Remodelarea centrelor de distributie are drept scop adaptarea la cerintele si nevoile clientilor profesionisti, prin expunerea optima a articolelor destinate cu precadere intreprinzatorilor din domeniile HoReCa si Food Trade. In urma procesului, suprafata de expunere a produselor alimentare creste pana la 60%, in timp ce produselor nealimentare le va reveni diferenta de 40%.

In cadrul raioanelor care gazduiesc produsele alimentare, va creste suprafata
alocata alimentelor de baza (faina, zahar, ulei etc.), bauturilor racoritoare, berii,
spirtoaselor, detergentilor, produselor cosmetice si de unica folosinta etc. De
asemenea, raioanele modernizate vor fi rearanjate tinandu-se cont de criteriile de expunere ale produselor la raft, pentru o mai buna vizibilitate si pentru usurarea deciziei de cumparare.

Totodata, pentru raioanele care gazduiesc produsele nealimentare, a fost gandit si implementat un nou concept de expunere, care a presupus modificarea arhitecturii interioare, prin repozitionarea raioanelor si acordarea de spatiu suplimentar unor raioane cu importanta pentru clientii nostri: articole de menaj, articole de sezon, raionul de birotica etc.

"Conceptul cash & carry este special creat pentru nevoile clientilor profesionisti. Programul pe care il finalizam in aceasta luna face parte din implementarea strategiei de adaptare a ofertei de produse si servicii a METRO Cash & Carry la nevoile si dorintele clientilor nostri profesionisti din Romania. Dupa cum ne-am propus de la inceputul prezentei noastre pe piata autohtona, oferirea de servicii imbunatatite si produse de calitate constituie prioritatea noastra zilnica. Am gandit un format nou si adaptat, care sa corespunda exigentelor clientilor nostri profesionisti, nu doar din punctul de vedere al respectarii conditiilor internationale de calitate, cat si al tehnologiilor adoptate, asa incat sa contribuim la o maxima eficientizare in aprovizionarea zilnica a partenerilor nostri", a declarat Edwin Deurloo, Directorul Operational METRO Cash & Carry Romania.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content