FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Un nou director de marketing al InBev Romania

Un nou director de marketing al InBev Romania

Incepand cu a doua jumatate a lunii februarie 2009, Simeon Goranov devine director de marketing pentru InBev Romania si Bulgaria.

Simeon Goranov s-a alaturat managementului InBev Bulgaria in ianuarie 2006, conducand echipele de marketing, trade marketing si cercetare.

Simeon Goranov detine un master in Relatii Internationale la “Moscow School of International Relations” si este absolvent al unui curs post-universitar in Integrare Europeana la Universitatea din Limerick, Irlanda. Anterior, Simeon Goranov a lucrat la R.J. Reynolds Bulgaria, The Coca-Cola Company si BTC – leaderul pe piata de telecomunicatii bulgara unde a ocupat diferite pozitii de senior management, care au inclus si misiuni in Romania si Rusia.

In cei trei ani cat a lucrat in cadrul InBev Bulgaria, Simeon Goranov a contribuit activ la consolidarea pozitiei de lider de piata a marcii Kamenitza si a pus in aplicare mai multe proiecte novatoare, care au avut ca rezultat cresteri in volum si in valoare, precum si cresteri la nivelul cotei de piata.

Principala sa prioritate va fi sustinerea cresterii constante a portofoliului de marci InBev, accentul fiind pus pe consolidarea brandurilor ?i crearea sinergiilor intre cele doua tari.

Simeon Goranov este casatorit si are 3 copii.

InBev Romania este parte a concernului multinational Anheuser-Busch InBev, cel mai mare producator de bere la nivel global si una dintre primele 5 companii mondiale care produc bunuri de larg consum. InBev Romania are peste 750 angajati care lucreaza in sediul central din Bucuresti, in cele doua fabrici de bere de la Ploiesti si Blaj si in echipele de vanzari din intreaga tara.
Prezenta de 15 ani pe piata, InBev Romania produce cu succes marcile Stella Artois, Beck's, Bergenbier, Lowenbrau si Noroc si importa specialitatile belgiene Leffe si Hoegaarden.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content