FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Ultimele noutati din FMCG, dezvaluite la Conferinta Progresiv 2013

Ultimele noutati din FMCG, dezvaluite la Conferinta Progresiv 2013

Sub deviza Retailology – Ideas in Action, programul celei de-a treisprezecea editie a Conferintei Progresiv a debutat, joi, la Sinaia cu informatii  noi despre piata de FMCG. Cei aproape 350 de participanti au aflat despre cele mai recente evolutii ale sectorului bunurilor de larg consum atat la nivel local cat si la nivel international, dar si sfaturi despre cresterea categoriilor, eficientizarea promotiilor, adaptarea campaniilor globale la nivel local sau utilizarea noilor tehnologii disponibile pe piata, exportul pe alte piete.

Madalina Carstea (business development manager GfK Romania) si Mariana Chirica (group account manager Nielsen Romania) au analizat ultimele date despre sectorul FMCG Romania, evidentiind ca micul avans al pietei din 2012 s-a datorat inflatiei si cresterii vanzarilor de bauturi din timpul verii, in timp ce Tobia Schediwy (general manager consumer panel services GfK) a analizat evolutia retailului, a comportamentului de consum si a marcilor private din Romania intr-o analiza comparativa la nivel regional, european si global.

Arnaud Dussaix (director exploatare hypermarketuri Carrefour) si Albert Davidoglu (business development director Macromex) au vorbit despre categorii si cresterea acestora atat la nivel de retailer cat si de furnizor, in contextul unei piete in care preferintele consumatorilor se contureaza din ce in ce mai clar.

O abordare analitica asupra eficientei promotiilor la raft fost evidentiata de studiul de cercetare prezentat de Daniel Enescu (managing partner Daedalus Millward Brown), a carui concluzie a fost ca utilizarea abuziva a promotiilor reduce eficienta, mai multa creativitate in modul de gandire al acestora fiind una din cheile obtinerii de rezultate.

Trecerea cupoanelor promotionale pentru bunurile de larg consum in era digitala a fost principala tema a prezentarii lui Oliver Felstead (managing director Coupons.com UK&Europe), compania sa lansand recent si primul parteneriat (cu reteaua Profi) pentru site-ul local.

In incheiere, Bogdan Barbulescu (managing director Sam Trade) a prezentat un model de dezvoltare pentru producatorii romani. Este vorba de Sam Mills, care a dezvoltat un produs de nisa – pastele de porumb fara gluten, pe care a reusit sa-l listeze in Statele Unite in cele mai importante retele de retail, precum si in multe alte tari.

Mai multe poze gasiti pe pagina de Facebook a revistei Magazinul Progresiv.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content