Tuborg Open for Fun - cea mai recenta campanie marca Tuborg
Tuborg a investit 5 milioane de euro pentru o noua campanie de imagine ce se va desfasura in perioada iulie - septembrie sub sloganul Tuborg Open for Fun. Aceasta cuprinde spoturi care surprind viata tinerilor in locurile unde ei se distreaza si isi petrec cele mai frumoase si intense momente: cu prietenii pe plaja, in casa unui prieten, la concerte.
Noua campanie va fi sustinuta pe principalele medii prin intermediul carora Tuborg interactioneaza cu tinerii: TV, presa, outdoor, internet, evenimente pe litoral si festivaluri de muzica. Incepand cu 5 iulie, consumatorii Tuborg pot de asemenea, sa acceseze www.openforfun.ro, platforma online dedicata acestei campanii, unde pot regasi concursuri si surprize. Potrivit unui comunicat al companiei, evenimentele de pe litoral vor incepe din 15 iulie si se vor desfasura pe plaja din Costinesti.
Spoturile TV au fost dezvoltate de agentia Saatchi&Saatchi Polonia, au fost filmate in Chile, iar regizorul este David Alcalde, originar din Barcelona.
Adaugă comentariu nou