FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Trei noi clienti in portofoliul Mercury 360

Trei noi clienti in portofoliul Mercury 360

Coca-Cola, Colgate-Palmolive si Philip Morris sunt clientii proaspat intrati in portofoliul Mercury360. Toate cele trei conturi au fost castigate in urma unor licitatii, valoarea insumata a celor trei contracte depasind 1.200.000 euro. Mercury 360 le va oferi acestora servicii specializate de merchandising in comertul modern national.

„In contextul apropierii verii si a vacantelor, ne asteptam la o crestere a consumului  in zona FMCG si cosmetice. Vorbim despre produse cu o sezonalitate recunoscuta care inregistreaza o adevarata efervescenta de vanzari in perioda estivala. Merchandising-ul este un serviciu esential in astfel de conditii pentru ca, asa cum bine se stie, decizia finala de cumparare e luata in functie de prezentarea si prezenta produsului sau marcii la raft.”, spune Cristina Parlitu, Merchandising Director, Mercury360.

Departamentul de merchandising al Mercury360 ajunge astfel la zece clienti din industrii precum:  food & beverage, lactate, cosmetice, produse de ingrijire a casei, tutun si vopseluri. Clientii traditionali sunt Albalact si Fabryo, aflati in portfoliul Mercury360 din 2006. Ulterior, s-au adaugat Johnson Wax, Ursus Breweries, Pangram, Muller, JTI, Kamis Condimente, Colgate Palmolive, Philip Morris si Coca-Cola.

Mercury360 este una dintre cele mai mari agentii integrate de consultanta de marketing si comunicare din Romania. Infiintata in 1993 si consacrata sub numele de Mercury Promotions in 1998, Mercury360 are in prezent 150 de angajati, un portofoliu de servicii in crestere si o cifra de afaceri de 18 milioane Euro. Din februarie 2008 agentia este reprezentant exclusiv al CPM International, lider international in servicii de field marketing si sales development.
 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content