FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Transavia tinteste cresterea exporturilor la produsele prefabricate

Transavia tinteste cresterea exporturilor la produsele prefabricate

Potrivit  Managerului General al Transavia Group, Ioan Popa, strategia companiei Transavia pentru 2010 se concentreaza pe mentinerea pozitiei de top pe piata interna la segmentul carne de pasare si intensificarea exporturilor de produse prefabricate.

In 2009, compania Transavia a inregistrat o usoara crestere a volumului de vanzari, in contextul unui pret diminuat la nivelul celui practicat in 2007: "Anul 2009 a fost un an greu pentru economie in general si nu am fost nici noi scutiti de problemele specifice industriei. Noi, insa, am crescut ca business anul trecut, am vandut bine, insa la un pret mai mic decat in 2008. In prezent, pretul pentru produsele Transavia este echivalent cu cel din toamna anului 2007. Masura de diminuare a acestuia o privim ca o adaptare la conditiile de piata", a mai declarat Ioan Popa.

Pentru 2010, managerul companiei estimeaza o crestere a volumului de vanzari, in conditia mentinerii pretului la acelasi nivel. Din punct de vedere al extinderii business-ului, in urmatoarea perioada, la nivelul Grupului Transavia nu vor fi operate investitii majore: "Noi am investit pana acum, Transavia este un modul european cu o capacitate de productie de 65 tone pe an, astfel ca nu se justifica in acest moment o noua investitie", a mai mentionat Popa.

Declaratiile au fost facute in cadrul unui eveniment sustinut de Trasavia si organizat anual la Pianul de Jos, in judetul Alba (Cupa de Golf Transavia).

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content