FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Transavia planifica investitii de peste 10 mil. euro in 2014

Transavia planifica investitii de peste 10 mil. euro in 2014

Transavia, cel mai mare producator de carne de pasare de pe piata, are bugetate investitii de cel putin 10 mil. euro pentru 2014, directionate in mare parte in demararea productiei de soia pentru hrana pasarilor. Dupa finalizarea investitiilor, compania isi va asigura circa 85% din necesarul de soia pentru furaje si peste 90% din necesarul de materii prime pentru hrana pasarilor.

Extinderea capacitatii de productie de furaje vine la aproximativ doi ani de la infiintarea diviziei vegetale pentru productia de cerealele in regim propriu, compania avand in exploatare aproximativ 8000 de hecrate de teren agricol in judetele Alba, Sibiu si Cluj.  
Integrarea lantului de productie a contribuit decisiv la cresterea profitului Transavia in ultimul an: producatorul a raportat pe 2012 afaceri de 426,9 milioane lei (circa 96 mil.e euro), in crestere cu 19% fata de 2011, si un profit net de 33,7 milioane lei (7,5 mil. euro), cu 28% mai mare fata de valoarea din anul anterior.

In plus, investitiile din 2014 vizeaza si dezvoltarea tehnologiei procesului de productie si continuarea comunicarii produselor Transavia catre consumatori si parteneri de business, potrivit reprezentantilor companiei.

Crestere de 8-10% a afacerilor in 2013

In ceea ce priveste evolutia business-ului din acest an, Ioana Popa, proprietarul Transavia, a precizat ca cifra de afaceri a companiei a crescut cu 8-10% pana la acest moment, volumele de vanzari si profitul fiind pe un trend ascendent, comparativ cu perioada similara din 2012.

Planul de investitii Transavia pentru 2013, estimat de Ioan Popa la circa 8 mil. euro, a cuprins alocarea de fonduri pentru modernizarea a trei ferme de crestere a pasarilor, un depozit frigorific de carne, achizitionarea de masini de transport marfa si utilaje agricole pentru fermele vegetale.

Pe partea comerciala, producatorul a demarat campania media pentru promovarea noii imagini a brandului sau premium Fragedo. “Prin noul design ne dorim sa consolidam promisiunea “Well made in Romania” si sa ne asumam cu seriozitate si sinceritate, in fata consumatorului, rolul de lider al pietei interne”, a afirmat Ioan Popa.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content