Traian Simion a incheiat colaborarea cu compania Albalact Alba Iulia
Raul Ciurtin, presedintele Albalact Alba Iulia, a preluat planurile de dezvoltare ca Director General, pe o perioada nedeterminata, dupa incheierea colaborarii companiei cu fostul Director General, Traian Simion.
Incheierea colaborarii cu compania Albalact Alba Iulia a fostului Director General intervine dupa cinci ani de activitate comerciala si manageriala in cadrul companiei. Traian Simion a coordonat strategiile de dezvoltare si consolidare a companiei Albalact in calitate de director general timp de doi ani, dupa ce alti doi ani si jumatate a construit, alaturi de partenerii sai de management din companie, un portofoliu diversificat de produse dar si o pozitie importanta in topul producatorilor autohtoni de lactate.
Sub managementul lui Traian Simion, compania Albalact s-a extins, si-a consolidat sistemele in urma finalizarii noului proiect Greenfield de la Oiejdea, si-a dezvoltat productia la o capacitate dubla in fabrica recent inaugurata si a intrat pe segmentul branzeturilor traditionale, achizitionand 93,6% din actiunile Raraul Campulung Moldovenesc. Ca director general, Traian Simion a coordonat si planul de marketing pentru noile lansari de produse, dar si pentru rebranduirea iaurturilor Fulga si produselor Raraul.
Traian Simion s-a alaturat echipei Albalact in octombrie 2005, cand compania s-a aflat in plin proces de rebranduire. Anterior, Traian Simion a colaborat cu companii precum Ursus Breweries (SAB Miller), BHL (achizitionat de Heineken) si Wrigley. In functia de director comercial la Albalact, Traian Simion a dezvoltat echipa nationala de vanzari si sapte centre regionale de distributie.
Ca director comercial, Traian Simion a construit, in 2006, strategia de lansare si propulsare a brand-ului Zuzu in topul celor mai populare si apreciate marci romanesti, alaturi de Fulga. Activitatea si strategiile coordonate de Traian Simion au contribuit la cresterea cu 70% la suta a vanzarilor companiei. In 2008, Traian Simion a fost numit director general al companiei Albalact.
Cu o traditie de 38 de ani pe piata romaneasca a lactatelor, Albalact a ajuns in 2009 in top patru producatori de lactate din Romania. Albalact si-a castigat renumele de lider pe piata laptelui pasteurizat si UHT cu brandurile sale Zuzu si Fulga.
Zuzu ocupa primul loc pe piata laptelui pasteurizat cu 29% cota de piata in volum (MEMRB retail audit, Ian-Dec 2009), iar Fulga este numarul 2 pe piata laptelui UHT cu 19.5% cota de piata in volum (MEMRB retail audit, Ian-Dec 2009). Potrivit acelorasi analize MEMRB, Albalact este lider de piata si pe segmentul untului de masa, cu brandul omonim De Albalact. Cu smantana Albalact, compania ocupa locul doi pe acest segment. Albalact produce peste 60 de sortimente de lactate sub marcile Fulga, Zuzu si Albalact.
Adaugă comentariu nou