FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Topul celor mai de calitate branduri din FMCG – studiu

Topul celor mai de calitate branduri din FMCG – studiu

Heidi detine prima pozitie printre marcile de bunuri de larg consum în a caror calitate romanii au cea mai mare încredere, urmata de Santal si Zewa, conform studiului GfK National Brands & Private Labels Drivers. Lucurile patru si cinci sunt ocupate de Granini si de Bel Vita.

Studiul GfK National Brands & Private Labels Drivers analizeaza cinci piloni în functie de care consumatorii romani cumpara produse de larg consum si le diferentiaza de restul jucatorilor din piata: notorietatea marcii, capacitatea lor de a face consumatorul sa se simta bine, încrederea în calitate, traditia marcii si raportul bun calitate/ pret.

În topul privind încrederea în calitatea marcii, Heidi se diferentiaza foarte puternic în special pe atributele privind încrederea deplina pe care consumatorii o au în aceasta marca si prin faptul ca satisface asteptari foarte înalte. Urmatoarele doua clasate se diferentiaza pe atributele de calitate excelenta si încrederea mai mare pe care consumatorii o au în ele în comparatie cu alte marci.

A doua componenta importanta în construirea încrederii este esenta marcii, înteleasa ca fiind o marca cu traditie, pe care consumatorii o cunosc de o lunga perioada de timp. La acest capitol, Coca-Cola si Pepsi detin primele pozitii, urmate de Kinder, Joe si Jacobs.

Marcile private sunt prezente de mai putina vreme pe piata, de aceea ele înca nu se diferentiaza în termeni de traditie sau de notorietate. Se pozitioneaza însa în top pentru caracteristicile care se refera la raportul bun calitate / pret. Cele doua marci private pe care le regasim în top cinci pe acest pilon sunt Pilos si Promienna.

Studiul GfK National Brands & Private Labels Drivers a fost realizat online pe 1.000 de respondenti si au fost investigate individual 100 de marci de produse la larg consum. În total, 7.500 de evaluari de marci au fost obtinute. Selectia marcilor a fost realizata pentru toate segmentele de pret (premium, mainstream, economic, marci private cu valoare adaugata si marci private din segmentul economic). Culegerea datelor a fost facuta în octombrie 2013.

Prezenta pe pia?a locala din 1992, GfK Romania este, institutul una dintre cele mai mari firme de cercetare de pia?a, cu o cifra de afaceri de aproape 12,5 milioane euro în 2012.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content