FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Top 3 sloganuri intrate in vocabularul uzual al romanilor in social media

Top 3 sloganuri intrate in vocabularul uzual al romanilor in social media

„Prea bun, prea ca la tara” (sloganul brandului Covalact) si „Prietenii stiu de ce”(sloganul Bergenbier) si „Viitorul suna bine” (Vodafone) sunt sloganurile
utilizate cel mai des in social media in conversatiile cotidiene ale utilizatorilor de internet in ultimele 3 luni, potrivit topului realizat de ZURF - instrument detinut de compania de research Exact Cercetare & Consultanta.

ZURF monitorizeaza conversatiile din mediul online in timp real, oferind in acelasi timp si un istoric al acestora. Au fost supuse spre monitorizarea ZURF principalele sloganuri care au rulat de-a lungul anilor, in incercarea de a face un clasament al celor mai puternice mesaje care au fost transmise si al caror ecou rasuna si astazi in discutiile uzuale avute de consumatori in mediul online.

 

 (Sursa foto: trendingdig.com)

Din totalul de 384 de mentiuni inregistrate in social media de sloganul cel mai des utilizat de consumatori - „Prea bun, prea ca la tara”, 305 dintre acestea sunt reprezentate de mesaje sau comentarii postate pe Facebook. Important de subliniat este faptul ca peste 68 % din total mesaje au fost postate de useri de sex masculin, desi sloganul apartine unui produs alimentar ce are ca target principal populatia de gen feminin. Sloganul nu este utilizat intotdeuna sub forma sa initiala, aceasta modificandu-se in functie de mesajul userilor, avand uneori si conotatie negativa.

La randul sau, sloganul „Prietenii stiu de ce”, lansat din 1995 de catre Bergenbier, a fost prezent in ultimele 3 luni de zile in 239 de conversatii pe Facebook, dintr-un total de 338 de mentiuni avute pe toate platformele de comunicare. De aceasta data, desi vorbim despre un slogan apartinand unui brand ce targeteaza barbatii, se constata un numar similar de comentarii pentru cele 2 genuri: 51 % dintre acestea sunt generate de barbati si 49 % de femei. O explicatie o constituie posibilitatea pozitionarii mesajului alaturi de orice tip de comentariu, fie el pozitiv sau negativ.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content