FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > TNT Romania vrea sa impulsioneze schimburile de marfuri printr-o campanie

TNT Romania vrea sa impulsioneze schimburile de marfuri printr-o campanie

TNT Romania, parte a TNT Express, unul dintre cei mai importanti furnizori europeni de servicii de curierat si logistice, demareaza o campanie dedicata proiectelor de import si export derulate de companiile romanesti.

Noua campanie TNT, care se va derula in perioada aprilie – iunie 2013, se adreseaza companiilor din Romania ale caror activitati includ exportul sau importul de marfa, in greutate de peste 30 kg. Partenerii TNT au la dispozitie oferte personalizate si discounturi preferentiale oferite in functie de volumele de lucru si de obiectivele de business ale acestora. Concret, clientii au posibilitatea de a alege cea mai buna solutie din cadrul unei game extinse de servicii de curierat si logistica: servicii aeriene express ultrarapide, servicii rutiere cu livrare in zi definita, servicii de freight aerian, rutier (in variante LTL/FTL) si maritim.

Campania vizeaza si domenii precum productia si retailul de bunuri de larg consum, unde raspunsul rapid la solicitari si livrarea in siguranta a produselor este mai importanta ca in orice industrie. In plus, variantele de ambalare speciale, in conditii de temperatura controlata, ofera control si parametri calitativi stabili pentru livrarile de mostre.

“Propunerea noastra include elemente concrete legate de ofertele preferentiale acordate clientilor nostri din mediul de afaceri local. In plus, in afara ofertelor personalizate si a serviciilor de calitate premium, livram valoare adaugata, prin expertiza membrilor echipelor Sales, Customer Service, Special Services. Toate aceste echipe conlucreaza, utilizand sisteme informatice si retele globale, pentru a construi solutia asteptata de fiecare client. TNT livreaza in fiecare zi un milion de expedieri si fiecare dintre aceste transporturi reprezinta o parte a unei posibile povesti de succes, care va contribui la evolutia mediului de afaceri”, a declarat Directorul de Vanzari si Marketing TNT Romania, Bogdan Dragotoiu.

Proiectele TNT din 2013, printre care si noua campanie dedicata expedierilor de marfa reprezinta demersuri destinate relansarii economice din Romania, precum si de pe alte piete de pe glob. Cresterea graduala a tranzactiilor comerciale si a volumelor livrate catre clienti si parteneri este sustinuta de investitiile TNT pe piata locala, investitii concretizate in acest an printr-un nou hub operational la Timisoara, cu rol de coordonare la nivel regional.

Compania TNT Express livreaza zilnic aproape 1 milion de colete, documente si marfa in peste 200 de tari de pe glob. In 2012, cifra de afaceri a companiei a fost de 7.3 miliarde de Euro in 2012.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content