FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Tetra Pak: 1 din 2 romani ar alege produse ale caror ambalaje sunt certificate FSC

Tetra Pak: 1 din 2 romani ar alege produse ale caror ambalaje sunt certificate FSC

In conditiile in care doar 14% dintre romani au vazut simbolul FSC (Forest Stewardship Council) pe ambalajele unor produse, iar 24% au afirmat ca stiu ce reprezinta acest simbol, aproximativ unul din doi romani a afirmat ca ar alege produsele care au logo-ul FSC pe ambalaj in conditiile in care au inteles ce presupune certificarea.

Studiul de opinie comandat de Tetra Pak despre FSC (Forest Stewardship Council) si ambalajele de lapte, lactate si suc cu certificare FSC evidentiaza nivelul scazut de cunoastere a semnificatiei FSC si a beneficiilor certificarii ambalajelor. Acest studiu a fost realizat in luna mai 2013 in cadrul campaniei de informare “Afla despre ambalajele certificate FSC”, initiata de Tetra Pak cu sprijinul WWF-Romania si care se deruleaza in perioada aprilie – decembrie 2013.

Organizatia FSC (Forest Stewardship Council) se ocupa de promovarea administrarii responsabile a padurilor. Prezenta acestui simbol pe ambalaje reprezinta garantia ca fibra lemnoasa folosita pentru ambalaje provine din paduri administrate responsabil si surse controlate, care sunt regenerate prin plantari sau in mod natural.

Pe de alta parte nivelul scazut de cunoastere se datoreaza si faptului ca pe piata romaneasca exista foarte putine produse ale caror ambalaje au sigla FSC si niciunul din ele nu este produs in Romania. Majoritatea produselor cu ambalaje certificate FSC sunt din gama lactatelor si reprezinta marci private ale unor retele internationale de retail precum Lidl, Kaufland sau Metro.

Desi Tetra pak ofera clientilor din Romania optiunea de a utiliza ambalaje FSC, niciun produs romanesc nu foloseste in prezent un astfel de ambalaj. „In cazul Tetra Pak, ambalajul certificat FSC are un cost mai mare decat un ambalaj obisnuit. Cu toate acestea noi nu transferam clientilor nostri acest cost, ci il absorbim”, a declarat, intr-o conferinta de presa, directorul de comunicare Tetra Pak South East Europe, Cristina Dumitru.

Studiul comandat de Tetra Pak si realizat de Exact Cercetare si Consultanta este reprezentativ pentru populatia de 18-59 ani, persoane cu educatie medie si superioara, rezidente in mediul urban, consumatoare de internet. Volumul esantionului a fost de 728 de respondenti, persoane selectate aleator din  panelul de peste 2000 de consumatori ai agentiei de cercetare. Culegerea datelor a fost realizata in perioada 10-13 mai 2013. Studiul are o marja de eroare de +/-3,6%, la un nivel de incredere de 95%.

Tetra Pak este liderul mondial in solutii de procesare, ambalare si distribuire a produselor alimentare lichide, avand aproximativ 23000 de angajati in peste 85 de tari.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content